سیاستاخبارTOP

رییس جمهوری با بزرگان و متنفذین قندهار، دیدار کرد

کابل /19قوس/باختر

محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان شام امروز طی دیداری با شماری از بزرگان و متنفذین قندهار در خصوص وضعیت عمومی و مشکلات آن ولایت، صحبت کرد.

در این دیدار که در قصر چهارچنار ارگ انجام شد، ابتدا گل آغا شیرزی وزیر پیشین سرحدات و قبایل و محمد عیسی خان اچکزی و نعمت الله شیردلی بزرگان این ولایت به نمایندگی از دیگران صحبت کردند و ضمن تشکر از توجه رییس جمهور به قندهار، گفتند که زون جنوب غرب به ویژه قندهار به توجه خاص شما نیاز دارد.

رییس جمهوری پس از استماع صحبت های آن، قندهار را قلب سیاسی افغانستان خواند و گفت که به امنیت قندهار توجه می شود و به مشکلات این ولایت رسیدگی به موقع صورت می گیرد.

رییس جمهوریر گفت که شما باید در خصوص وضعیت قندهار اجماع داشته باشید، زیرا وحدت شرط اساسی بقا، صلح و پایداری افغانستان است. شما باید یک طرح جامع را ترتیب کنید که تمام اقشار مردم قندهار خود را در آن  ببینند و مشکلات گذشته تکرار نشود.

رییس جمهوری در اخیر صحبت هایش گفت که در آینده نزدیک یک هیئت با صلاحیت به قندهار فرستاده خواهد شد، تا با مردم این ولایت دیدار کند و پس از گرفتن مشوره های آنان، در این خصوص تصامیم لازم گرفته خواهد شد.ماری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا