سیاستاخبارامنیتTOP

رییس جمهوری با شماری از ورثۀ شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی و سربازان خط اول، صحبت تیلفونی کرد

کابل / ۲ حوت/باختر

محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان به سلسلۀ تماس های تیلفونی با ورثۀ شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی و سربازان خط اول، صبح امروز با برادر شهید جگرن عزیز آقا صحبت کرد و با ابراز مراتب تسلیت و همدردی، گفت که ما در غم و اندوه هر خانوادۀ شهید خود را شریک میدانیم و دو رتبۀ ترفیع را برای شهید جگرن عزیز آقا منظور می کنم.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، برادر شهید جگرن عزیز آقا از غمشریکی رییس جمهور تشکر کردو گفت که توجه شما به نیروهای امنیتی و دفاعی کشور به ما روحیه بیشتر می دهد و ما آمادۀ هر گونه مبارزه با دشمنان وطن استیم و تا آخرین رمق حیات از جمهوریت دفاع خواهیم کرد.

همچنان رییس جمهوری با احمد شکیب کوچی برادر شهید محمدزی کوچی آمر پیشین حوزۀ پنجم امنیتی کابل، صحبت تیلفونی کرد و مراتب تسلیت و همدردی خویش را ابراز کردو گفت که ما به توانایی و تعهد شهید کوچی ارج می گذاریم و با ترفیع رتبۀ جنرالی به آن شهید، به خانوادۀ موصوف نیز توجه شود.

در این تماس تیلفونی احمد شکیب کوچی گفت که برادرم در راه دفاع از نوامیس ملی و عزت وطن، جان خویش را قربان کرد.

رییس جمهوری کشور در تماس جداگانۀ تیلفونی با صفی الله خان برادر شهید نورالله خان نظری، مراتب تسلیت خود را به وی ابراز کرد و گفت که ارادۀ ملی شما سربازان و افسران وطن باعث شده که توجه تمام جهان به قوای امنیتی و دفاعی ما بیشتر شود و جهان از فداکاری و پایمردی تان ستایش کند.  

در مقابل صفی الله خان از غمشریکی و همدردی رییس جمهور تشکر کردو گفت که با ابراز همدردی و غمشریکی تان، بر قلب های زخمی من و خانواده ام، مرهم گذاشتید.

رییس جمهور در تماس تیلفونی با لیاقت یکتن از بریدملان کندک نهم، لوای سرحدی نمبر یک قول اردوی ۲۰۱ سیلاب، گفت که من همیشه به منسوبین شجاع قوای مسلح افتخار می کنم، شما در همکاری با مردم، دشمن را شکست داده اید.

در مقابل، بریدمل لیاقت از توجه رییس جمهور تشکر کرده، گفت که ما طالبان را شکست میدهیم و با سر و مال از نظام جمهوریت دفاع می کنیم.

همچنان رییس جمهوری در یک تماس جداگانه تیلفونی با عبدالملک ساتنمن قطعۀ خاص در کندز صحبت کرد و با احوال پرسی، گفت که از تلاش ها و از اینکه همیشه در سنگر دفاع از وطن و مردم قرار دارید، تشکر می کنم. ماری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا