سیاستTOP

رییس جمهور با افسران، بریدملان و سربازان قول اردوی ۲۰۱ سیلاب دیدن کرد

کابل/۳۱سرطان/ باختر
رییس جمهوری در جریان سفرش به ننگرهار، قبل از ظهر امروز با افسران، بریدملان و سربازان قول اردوی ۲۰۱ سیلاب و سایر منسوبان قوای مسلح، دیدار کرد و خواست ها و پیشنهاد های آنان راشنید.
در این دیدار که در مقر قول اردوی ۲۰۱ سیلاب انجام شد، شماری از منسوبان به نمایندگی از دیگران صحبت کردند و خواست ها و پیشنهادهای شان را در زمینه های اکمالات، تمویل و تجهیز نیروهای امنیتی و دفاعی، حمایت بیشتر از قوای هوایی، توجه به ورثۀ شهدا، استفاده از تجربه های جنرالان و افسران متقاعد و ازدیاد معاش شان، با سرقومندان اعلی قوای مسلح، شریک کردند.
آنان با ستایش از تلاش های رییس جمهوری در راستای برقراری صلح در کشور، گفتند که دشمن اراده برای صلح ندارد و آنان باید با مورال بلند در برابر دشمن مبارزه می کنند و تا آخرین رمق حیات از نظام جمهوریت و مردم خویش حراست کنند.
سپس امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری صحبت کرد و گفت که دیروز رهبری دولت و بزرگان کشور به امامت یکتن از سربازان شجاع وطن نماز عید سعید قربان را ادا کردند. وی افزود که علی رغم مشکلات و چالش های موجود، اعتماد مردم بر نیروهای امنیتی و دفاعی شان، در تاریخ افغانستان بی سابقه است.
معاون اول ریاست جمهوری گفت: نیروهای امنیتی و دفاعی به ویژه کماندویان و قطعات خاص ما، دارای ظرفیت بزرگ اند و با عزم و ارادۀ راسخ به دشمن پاسخ دندان شکن می دهند. دشمن ضعیف است و با تبلیغات واهی از بیرون کشور به خود روحیه می دهند، زیرا هیچگونه ریشه مردمی ندارند.
رییس جمهوری و سرقومندان اعلی قوای مسلح پس از استماع خواست ها و پیشنهاد های متذکره، گفت: من به خاطری اینجا آمده ام که عید سعید قربان را به شما تبریک بگویم، زیرا این عید سرباز است و در هر سه روز عید جویای احوال همسنگران تان در نقاط مختلف کشور شدم و این برای من جای بسا افتخار است.
رییس جمهوری به نهاد های مربوط به خاطر حل مشکلات افسران، بریدملان و سربازان قول اردوی ۲۰۱ سیلاب و سایر منسوبان قوای مسلح، هدایت های لازم داد و گفت که در زمینهٔ تمویل و تجهیز تان اقدامات صورت می گیرد.
رییس جمهوری گفت : در قسمت تحکیمات پاسگاه ها تلاش کنید و با مردم ارتباطات نزدیک داشته باشید. شما حمایت مرا به عنوان سرقومندان اعلی قوای مسلح با خود دارید و مشکل کمبود معاش تان حل می شود.
رییس جمهوری در اخیر سخنانش به مسوولان مربوط به خاطر تجدید نظر در تشکیلات و اجرای ترفیعات آنان، هدایت های لازم صادر کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا