سیاستاخبار

رییس عمومی اداره امور امارت اسلامی : برای از بین بردن فساد متعهد استیم

کابل / ۴دلو / باختر 

رییس اداره امور در ملاقات با مسوول نظارت از تطبیق قانون دفتر نماینده گی سازمان ملل متعهد  یوناما گفت  قانون بدون استثنا بالای هر کس تطبیق می شود و برای از بین بردن فساد متحد استیم.

به گزارش آژانس باختر مولوی احمد جان احمدی رییس عمومی اداره امور امارت اسلامی با خانم مونیکا مارتینز مسئول نظارت از تطبیق قانون دفتر  نمایندگی سازمان ملل متحد یوناما ملاقات کرد.

رییس عمومی اداره امور گفت که تطبیق قانون و از بین بردن فساد از جمله وجایب امارت اسلامی بوده است.

احمدی افزود؛ به اطیمنان می گویم که امارت اسلامی از فساد پاک بوده و پاک می باشد و قانون بدون استثنا بالای هر کس تطبیق می شود و برای از بین بردن فساد متعهد استیم.

او گفت که  از طرف کابینه، کمیسیون های تطبیق قانون ایجاد شده و حتی برای بررسی دوسیه های زندانیان نیز هیأت تعیین شده تا حق کسی ضایع نشود.

احمدی افزود در چند ماه گذشته اشخاص بخاطر تخطی کوچک از وظیفه سبکدوش و به محکمه معرفی شده است و تحمل امارت اسلامی به فساد صفر است.

رییس عمومی اداره امور از نماینده یوناما خواست که صدای شهروندان ما را به جهانیان برساند. چونکه پس از 40 سال یک نظام واحد در کشور حاکم شده و برای ما میراث های زیادی چون فساد، تولید مواد مخدر و معتادان باقی مانده است.

خانم مارتینز مسئول نظارت از تطبیق قانون دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد  یوناما در کابل گفت: ما اینجا هستیم تا مبارزه مشترک بر ضد فساد نماییم و کوشش داریم که فعالیت های خود را در کشور های اسلامی مطابق قوانین اسلامی عیار کنیم.

نماینده یوناما گفت که ما برای ادارات حکومت قبلی نیز استراتیژی مبارزه با فساد را تهیه کردیم ، اما به آن اندازه که توقع داشتیم عملی نشد. حالا وضعیت تغییر کرده  و خواستیم بفهمیم که خواست امارت اسلامی از ما چیست.

 او افزود ما در گزارش آینده خود این را میگنجانیم که امارت اسلامی یک نظام واحد بوده، جنگ ختم شده  و امارت اسلامی از همین اکنون مبارزه خود را با فساد آغاز کرده است.

باختر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا