اخبارورزش

رییس کرکت بورد: با ذهنیت مثبت به مقابل حریف بروید

کابل/ ۱۷ اسد/ باختر

فرهان یوسفزی، رییس عمومی ادارۀ کرکت بورد کشور  با بازیکنان تیم ملی که برای مسابقات سوپر لیگ شورای بین المللی کرکت در برابر پاکستان انتخاب شده اند، دیدار کرد.

به گزارش آژانس باختر، در این دیدار، رییس کرکت بورد خطاب به بازیکنان تیم ملی گفت که عملکرد بهتر در بازی های آینده در برابر پاکستان نه تنها خواست اداره بلکه خواست تمام افغانان است.

یوسفزی در ادامه افزود: “هدف همه ما پیروزی است، بنابراین اتحاد و کار مشترک می تواند ما را به پیروزی برساند پس با روحیۀ خوب و ذهنیت مثبت به مقابل حریف بروید.”

رییس عمومی اداره کرکت بورد افزود: “در دیداری که با محمد اشرف غنی رییس جمهوری داشتم، موصوف نیز از دستاوردهای شما قدردانی کرد و برای تان آرزوی موفقیت کرد.”

یوسفزی با اصرار بر هماهنگی، روحیه بلند و عملکرد بهتر بازیکنان در جریان بازی، افزود که برای بازیکنان شایسته این مسابقات جوایز مادی و معنوی نیز در نظر گرفته شده است.

یوسفزی در پایان سخنانش تاکید کرد که اداره با هیچگونه مشکلات مالی روبرو نیست و با آمدن داکتر حامد شینواری، بهبودی در مدیریت اداره نیز به وجود آمده است و وی از این تغییرات مثبت قدردانی می کند. داکتر حامد شینواری به نوبه خود به سخنرانی پرداخت و مسابقات پیش رو را مهم عنوان کرد.

شینواری با اشاره به کمپ تمریناتی دو مرحله ایی گفت که تیم ملی افغانستان از تیم های رقیب قوی تر است و قول داد که تمام امکانات ممکن را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. فرشته

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا