ورزش

سرمربی تیم ملی : تصمیم داریم آینده فوتبال افغانستان را تغییر دهیم

کابل باختر 12 جدی
اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال کشور وبازی های را که تیم ملی کشور درمرحله ای گروهی وحذفی نیمه نهایی جام جنوب آسیا انجام  داد و پیروزی این تیم را در مرحله نهایی حتمی ساخته است .
گزارشگر آژانس باختر مینگارد: تیم ملی فوتبال کشور فردابه خاطر کسب جام قهرمانی جنوب آسیا با هند می رزمد.
با توجه به زحمات سرمربی تیم ملی کشور وبازی های هماهنگ وپرگولی که در دومرحله جام جنوب آسیا انجام داد پیروزی تیم ملی کشور رادر برابر تیم ملی هند بدوراز امکان نمی دانند ، به هر حال آنچه امید ها را بیشتر می سازد وجوانه ها را به شگفتن می آورد،اظهارات ،پیترشگرت سرمربی تیم ملی فوتبال کشور است ، اودر آستانه رقابت های ملی فوتبال کشور با هند  گفته : " ما تصمیم گرفتیم تا آینده فوتبال افغانستان را تغییر دهیم ، من امید دارم روزی برسد که ما آنقدر پیشرفت کرده باشیم که درجام ملت های آسیا بازی کنیم وحتی جام جهانی ، چرا که نه ! چه کسی می گوید این غیر ممکن است ؟ این رویای ماست ."
این اظهارات اگر از سویی دورنمای فوتبال افغانستان را دربرابر علاقمندان آن قرار میدهد از جانبی این موضوع را تداعی می کند که سرمربی فعلی تیم ملی کشور دارای برنامه یی کامل نهایی می باشد وبه خاطر تحقق آن گام به گام به پیش می رو د .
او تاکید کرده است " می خواهیم درجام های بزرگ بازی کنیم " پس از این رقابت ها تیم ملی کشور به مرکز آسیا  انجام خواهد داد وتیم های کشور های این منطقه رقیب آن خواهد شد با این دلیل نمی توان  بدون برنامه وبدون آینده نگری وتحرک به فتح جام فکرکرد ، چنانچه سرمربی تیم ملی کشور گفته است " ما به جایی رسیده ایم که خواهیم بیشتر پیشرفت کنیم : پیشرفت وفتح جام های متعدد نیاز به آماد گی های مالی ، تخنیکی وفنی دارد بخش آمادگی های فنی وتخنیکی برمی گردد به فدراسیون فوتبال کشور اما بخش مالی آن نیاز به همکاری تجار وسرمایه دار ملی دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا