اخباراقتصادآموزش

سرپرست ادارۀ خط آهن افغانستان، نقش کادرها را در پیشرفت کشور مؤثر خواند

کابل ، 17 جوزا، باختر
ملا بخت الرحمن شرافت سرپرست ادارۀ خط آهن افغانستان دیروز در دیدار با استادان دیپارتمنت خط آهن پوهنتون پولی تخنیک، نقش کادرها را در پیشرفت کشور مؤثر خواند.
بر اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ادارۀ خط آهن افغانستان به آژانس باختر؛ در این دیدار ملا شرافت گفته است که کادرها می‌تواند در پیشرفت کشور نقش مؤثر داشته باشند.
وی افزوده است که این اداره تلاش دارد با افغانی ساختن تمام امور خط آهن برای فارغان دیپارتمنت خط آهن و دیگر شهرواندان کشور فرصت‌های کاری را فراهم سازد.
در همین‌حال، در این دیدار رئیس دیپارتمنت خط آهن به نمایندگی استادان، از رهبری جدید این اداره تشکر کرده و وعدۀ هر نوع همکای را داده است.
وی هم‌چنان، خاطر نشان کرده است که با مشوره یک‌دیگر و به گونۀ مشترک تلاش خواهند کرد که سیستم خط آهن کشور برابر با معیارهای جهانی شود.
در پایان این دیدار، سرپرست ادارۀ خط آهن افغانستان، بر دوام همکاری‌های دو جانبه تأکید کرده و نقش آن‌را در پیشرفت کشور و آرامی هموطنان ارزنده خوانده است.
باید گفت که “ادارۀ خط آهن افغانستان” در عرصۀ، تنظیم، سازماندهی، رهبری و نظارت امور ساختمان، بهره ‌برداری، حفظ و مراقبت، خدمات و سایر امور مربوطه مطابق قانون خط آهن فعالیت دارد.
هم‌چنان این اداره در راستای اتصال کشور به شبکۀ خطوط آهن منطقوی و بین‌المللی، توسعه و تحکیم روابط تجارتی، سیاحتی و اجتماعی از طریق شبکۀ خط آهن فعالیت می‌کند.
وهاج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا