اخبارسیاستاقتصاد

سرپرست وزارت صنعت و تجارت: طرزالعمل کمیته‌های مشترک اقتصادی و امنیتی می‌تواند فعالیت‌ها را سرعت بخشد

کابل/ 20دلو/ باختر

نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت می گوید که طرزالعمل کمیته‌های مشترک اقتصادی و امنیتی میتواند در فعالیت‌ها را در بنادر و میدان‌های هوایی سرعت بخشد.

به گزارش آژانس باختر؛ نشستی به منظور بحث روی مسوده طرزالعمل کمیته‌های مشترک اقتصادی و امنیتی بنادر و میدان‌های به ریاست نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت با اشتراک نمایندگان وزارت‌های مالیه، اقتصاد، ترانسپورت، معادن، زراعت، دفاع و امور داخله و ریاست عمومی استخبارات و اداره‌ی نورم و ستندرد در تالارعمومی کنفرانس‌های این وزارت برگزار شد .

سرپرست وزارت صنعت و تجارت در این نشست گفت: با نهایی شدن این طرزالعمل اکثر مشکلات ما حل و فصل و با فراهم‌کردن تسهیلات بیشتر به فعالیت‌های ما در بنادر و میدان‌های هوای کشور سرعت می‌بخشد.

در این نشست تصمیم گرفته شد که جهت غنامندی بیشتر مسوده‌ طرزالعمل کمیته‌های مشترک ذکر شده  ادارات مربوط با مطالعه دقیق این مسوده، در جلسه‌ بعدی نظریات و پیشنهادات حقوقی و تخنیکی ‌شان را شریک کنند .

گفته می شود که کمیته‌های اقتصادی و امنیتی بنادر و میدان‌های هوایی، براساس هدایت مصوبه‌ ‌شماره 4 هیئت کمیسیون اقتصادی کابینه امارت اسلامی افغانستان در دو بخش اقتصادی و امنیتی به ریاست وزارت صنعت و تجارت و ریاست عمومی استخبارات ایجاد شده  است.

این کمیته‌ها موظف اند تا در قسمت چگونگی قاچاق کالاها، کنترول کیفیت، تنظیم تورید و صدوراموال و ترخیص به موقع اقدام کنند. بهزاد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا