اخباراقتصاد

سرپرست وزارت مالیه: امارت اسلامی افغانستان از تجار و سرمایه گذاران حمایت می کند

شبرغان، 22 ثور، باختر
ملا هدایت الله بدری سرپرست وزارت مالیه امارت اسلامی افغانستان که در راس یک هئیت به منظور بررسی گمرکات و مستوفیت ولایت ها وارد شهر شبرغان مرکز جوزجان شده است، گفت که امارت اسلامی در تلاش است برای تجار و سرمایه گذاران سهولت های بیشتری فراهم کند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ در نشستی که به همین منظور برگزارشد، ملا هدایت الله بدری، سرپرست وزارت مالیه امارت اسلامی افغانستان گفت که با روی کار آمدن نظام کنونی امنیت درکشورتامین شده است و مصونیت سرمایه گذاری در کشور فراهم شده است.
سرپرست وزارت مالیه افزود که رفع چالش ها، مشکلات و رسید گی به خواست های تجار و سرمایه گذاران در اولویت کاری آن وزارت قرار دارد و به آن عمل می کند.
بدری از مسئولان مستوفیت جوزجان خواست تا توجه جدی بر ارائه خدمات به موقع ،جمع آوری عواید و ایجاد سهولت برای مشتریان داشته باشند.
دراین نشست مسئولان محلی جوزجان از تلاش و حمایت وزارت مالیه امارت اسلامی در بخش های گوناگون آن ولایت قدردانی کردند و ازتجار و سرمایه گذاران خواستند با توجه به امنیت و مصونیت کنونی دست به سرمایه گذاری های بیشتر بزنند.
داملا شعیب رسالت، والی جوزجان گفت که بنیاد پیشرفت یک جامعه و کشور را سرمایه گذاری های کوچک و بزرگ تشکیل می دهد باید همواره از سرمایه گذاران حمایت و پشتیبانی صورت بگیرد.
به گفتۀ والی جوزجان، امنیت کنونی و مصونیت شغلی، تجار و سرمایه گذاران را دلگرم به سرمایه گذاری های بیشتر کرده است که نمایانگر روزنه ای پیشرفت و ترقی است.
مولوی همراه قل سبحانی حمید الله، مستوفی جوزجان پاره یی از مشکلات و چالش های آن اداره را ارائه کرد وخواهان رسیدگی به آن شد که از سوی سرپرست وزارت مالیه امارت اسلامی افغانستان وعدۀ همکاری داده شد.
محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا