سیاستاخبارامنیتTOP

سفارت امریکا برای شهروندانش هشدارداد که به افغانستان سفرنکنند

کابل /29 جدید / باختر

سفارت امریکا در کابل به شهروندانش از وضعیت بد امنیتی در سراسر افغانستان هشدار داده است و از آنان خواسته است که به افغانستان سفر نکنند.

به گزارش آژانس باختر، سفارت امریکا در کابل با نشر یک هشداریه‌ که روز گذشته منتشر شده اعلام کرده است ، آن ‌عده از شهروندان امریکایی که در افغانستان به‌سر می‌برند، این کشور را ترک کنند.

سفارت آمریکا تأکید کرده است در صورتی که شهروندان آمریکایی می‌خواهند در افغانستان بمانند، سفرهای‌شان را محدود کنند و تنها سفرهای ضروری را انجام دهند.

در هشدار آمده است که در هفته‌های اخیر حملات تروریستی، آدم‌ربایی، جرایم جنایی و ناآرامی‌های مدنی در سراسر افغانستان افزایش یافته است.

سفارت امریکا دراین هشدار تاکید کرده است که هوتل‌ها، مکان‌های رهایشی، سازمان‌های بین‌المللی، سفارت‌خانه‌ها و دیگر مکان‌های تردد شهروندان خارجی به‌ویژه شهروندان امریکا، به‌عنوان مکان‌هایی با تهدیدهای درازمدت شناخته شده است.

این درحالیست که اخیراً گراف نا امنی‌ها، آدم‌ربایی و ترورهای هدفمند در شهرهای بزرگ به ‌خصوص در شهر کابل افزایش یافته است.

روز گذشته دو قاضی زن از سوی افراد مسلح ناشناس در مربوطات ناحیۀ دهم شهر کابل ترور شدند که ترور این قاضیان با محکومیت گستردۀ داخلی و خارجی مواجه شده است. جاوید روشان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا