اخبارامنیت

سفرمعین نظامی وزارت امربالمعروف ونهی عن المنکروسمع شکایات به هرات

شهرهرات 28 سرطان باختر
معین نظامی وزارت امر بالمعروف و نهی عن المنکر و سمع شکایات با شمار زیادی از مسئولین حوزه های استخباراتی، پولیس و برخی ولسوالی ها درهرات ملاقات کرد.
این دیدار با حضور داشت شیخ الحدیث مولانا نور احمد اسلام جار والی هرات، حاجی یاسر صاحب قومندان امنیه هرات درتالار مولانا جلاالدین بلخی صورت گرفت.
مولوی عبدالرحمن منیر معین نظامی وزارت امربالمعروف نهی عن المنکر هدف از سفر خویش را به هرات، دیدار با مسئولین امنیتی عنوان کرد و درین دیدار ماده های جدید که در وزارت امر بالمعروف و نهی عن المنکر برای مجاهدین جهت پیشبرد بهتر امورات کاری وضع گردیده است ،بیان کرد.
معین نظامی وزارت امر بالمعروف و نهی عن المنکر گفت” مجاهدین باید مطابق با سنت برابر باشند و لت کوب افراد ملکی ظلم پنداشته می شود، اخلاص و نیت پاک در اولویت باید قرار داشته باشد، نصب عکس های شهدا، بزرگان امارت اسلامی بر موتر ها چهار راهی ها و سرک های عمومی منع گردیده است، و از نژاد پرستی، لسان پرستی، و رفتن مجاهدین به مهمانی ها خصوصاْ در صورت مواضع اتهام باشد ممنوع گردیده است.” و خواستار همکاری همه جانبه با خانواده های شهدا و معلولین شد.
همچنان معین وزارت امر بالمعروف و نهی عن المنکر روی بر خورد حسنه با مردم تاکید ورزید و خواستار توجه بیشتر به امورات مردم شد.
شیخ اسلام جار والی هرات که درین محفل اشتراک نمود از وضع ماده های جدید ابراز خوشحالی کرد و تاکید جدی بر عملی کردن ماده ها نمود؛ و افزود: تنها عملی که پشیمانی ندارد عملی شرعی می باشد و عمل غیر شرعی است که انسان را پشیمان می سازد.
همچنان والی هرات از مجاهدین خواست وابسته به چوکی ها و موتر های زرهی نشوند و از توجه وزارت امربالمعروف نهی عن المنکر دراین ولایت قدر دانی کرد.ختم/ابوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا