اخبارصحت

شماری از معتادان دربلخ پس از مداوا از شفاخانه مرخص شدند

مزارشریف،۱۶ثور، باختر

درآستانه عید سعید فطر یکصد و پنجاه معتاد از مراکز تداوی معتادان در بلخ پس از صحت یاب دیروز، مرخص شدند.

به گزارش آژانس باختر، یک مسوول پولیس مبارزه با مواد مخدر بلخ میگوید: بعد از حاکمیت امارت اسلامی در کشور بیش از سه هزار معتاد درولایت بلخ صحت یاب شده اند

وی گفت که این معتادان بعد از یک دوره سه ماهه صحت یاب شدندو تعهد نمودند که دو باره به اعتیاد رونیاورده ومثل انسان های سالم درکنار خانواده های شان زنده گی نمایند.

  حکمت الله  معتاد صحت یاب شده با قدردانی از قومندانی امنیه و ریاست صحت عامه بلخ میگوید: قبل از اینکه صحت یاب شود همه روزه مورد تمسخر مردم وجامعه قرار داشت ولی حالا تازه فهمیده است که زندگی شرافتمندانه چقدر زیبا است.

 وی گفت تعهد کرده است که دیگر از این مرض کشنده وخطرناک دوری جوید.

نورمحمد عضو مدیریت مبارزه با مواد مخدر فرماندهی پولیس بلخ بیان داشت که این قومندانی با همکاری ریاست صحت عامه بلخ و مرکزهای ترک اعتیاد بعد از حاکمیت امارت اسلامی در کشور بیش از سه هزار معتاد را تداوی نموده واکنون  نیز،نزدیک به یک هزار معتاد درمراکز تداوی متعادان در آن ولایت تحت تداوی استند.

به گفته مسوولان ریاست مبارزه با مواد مخدر فرماندهی پولیس بلخ یازده کمپ ترک اعتیاد ،خصوصی ودولتی برای بازیافت صحت معتادان درولایت بلخ فعالیت دارد که اکنون نزدیک به یک هزار معتاد دریازده کمپ تحت درمان استند. خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا