گزارش ها

شهروندان نظریات سودمند شرکت کننده گان لویه جرگه عنعنه یی را توقع دارند و از نیروهای امنیتی قدردانی نمودند

شهروندان کابل توقع میبرند تا نتایج لویه جرگه عنعنه یی، آینده کشور و مردم را بسوی سعادت و ترقی رقم بزند.

همچنان این شهروندان از مسوولان نهادهای امنیتی در تامین امنیت برای برگزاری موفقانه جرگه عنعنه یی قدردانی کرده، زحمات و تلاش های شبا روزی آنان را نمادی از توانمندی نیروهای امنیتی در امر حفظ و امنیت مردم و کشور می دانند.

عبدالمالک، شهروند کابل که با خبرنگار آژانس اطلاعاتی باختر صحبت میکرد، گفت ” از شرکت کننده گان لویه جرگه عنعنه یی می خواهم تا نظریات شانرا با درک بلندی از منافع ملی و ارزش های دینی در پیوند به مسایل جاری کشور ارایه نمایند.

او همچنان از مسوولان ارگانهاو نیروهای امنیتی به قدردانی یاد کرده خاطر نشان کرد ” با آنکه مخالفان مسلح دولت برای مختل ساختن امنیت در روز های برگزاری جرگه تبلغیات زیادی را راه اندازی کرده بودند، اما فرزندان صدیق این وطن در چوکات ارگانهای امنیتی کشور توانستند تا امنیت را تامین نمایند”

احمد جاهد محصل پوهنتون کابل به این باور است که امروز هر فرد افغان میتواند خوب و بد مسایل کشور را تفکیک نماید و به سرنوشت بهتر مردم باندیشد.

احمد جاهد که با خبرنگار آژانس باختر صحبت میکرد گفت، بزرگان ملت افغان که در لویه جرگه عنعنه یی شرکت کرده اند، با این درک که سرنوشت کشور و ملت ما مطرح است باید نظریات نیک و سودمندی ارایه کنند تا به اساس آن رییس جمهور بتواند، کشور را بسوی تعالی، ترقی و آسایش سوق دهد و در آخر امر به توافقاتی موضوعات مهم و تاریخی کشور که پشتیانی همه ملت را در پی داشته باشد نایل آید.

او همچنان گفت موفقیت نیروهای امنیتی در تامین امنیت کابل را در چنین شب و روزی که با چلنج دشمنان قسم خورده رو در رو بودند، نقطه عطف دانسته بیان کرد موفقیت این نیروها ثابت میسازد که ملت یکپارچه افغان دوشا دوش هم می توانند از هر گونه دسیسه ها که از جانب دشمنان افغانستان سازماندهی گردد، جلوگیری نمایند.

محمد یاسین باشنده افشار سیلو گفت که در روزهای قبل از برگزاری لویه جرگه قاطعیت نیروهای امنیتی را در محلات شان مشاهد کرده بود و او امیدوار بود که دشمنان نمیتوانند هیچگونه عمل تروریستی را که باعث بخاک و خون کشیدن مردم شود، انجام بدهند.

او گفت که از رهبری نهادهای امنیتی و هر منسوب ارگان های امنیتی کشور مشکور است و توقع دارد تا مسوولان امور چنین تحرک و قاطعیت را برای همیشه در برابر دشمنان مردم در نظر داشته باشند.

این شهروند از شرکت کننده گان لویه جرگه عنعنه یی خواست تا بدون ملاحظات دیگر، و با در نظرداشت وضعیت کنونی مردم به موضوعاتی تمرکز نمایند که از جانب رییس جمهور به آن ها اشاره گردید تا عملی شدن آن به مصایب و آلام مردم افغانستان پایان دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا