آموزش

کارگاه آموزشی (معیارهای برنامۀ تضمین کیفیت واعتباردهی) درپوهنتون قندهاربرگزارشد

کابل/ 30 جدی / باختر
کارگاه آموزشی آگاهی درمورد معیارهای برنامه تضمین کیفیت واعتباردهی نهاد های تحصیلی زون جنوب غرب کشور، امروزدرپوهنتون قندهاربرگزارشد.
به گزارش آژانس باختر؛ این کارگاه آموزشی به هدف چگونگی تطبیق وآگاهی ازمعیار های تضمین کیفیت واعتباردهی، برای مسوولان و استادان نهاد های تحصیلات عالی دولتی و خصوصی زون قندهار (هلمند، زابل و ارزگان) برگزار شد و در رابطه به معیار های یازده گانه تضمین کیفیت و اعتباردهی و اهمیت آن در رشد و انکشاف نهاد های تحصیلات عالی کشور، معلومات ارائه شد.
همچنان هیئت اعزامی وزارت تحصیلات عالی به ریاست شاکر وحیدی سرپرست ریاست تضمین کیفیت واعتباردهی، با پوهنوال داکتر محمد زکریا امیرزاده رییس پوهنتون قندهار و رهبری آن پوهنتون نیز دیدار کرد.
دراین دیدار سرپرست ریاست تضمین کیفیت و اعتباردهی گفت که تصور چنین بود که بعد از تحولات اخیر درکشور، روند تضمین کیفیت و اعتباردهی متوقف شده است، ولی برعکس ریاست تضمین کیفیت و اعتباردهی وزارت تحصیلات عالی با اقدام عملی و برگزاری کارگاه های آموزشی به سطح زون ها، این تصور منفی را با اقدامات جدی تر از گذشته و با اولویت قراردادن نهاد های تحصیلی ولایتی کشور، به سوی مثبت سوق داد.
همچنان رییس و اعضای رهبری پوهنتون قندهار از توجۀ وزارت تحصیلات عالی به ویژه ریاست تضمین کیفیت و اعتباردهی در راستای اقدام عملی شان درراستای برگزاری کار گاه های آموزشی در آن پوهنتون قدردانی کردند و بر تداوم آن تاکید کردند.
باختر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا