اخبارجهان

صدراعظم هند واکسین کرونا را دریافت کرد

دهلی جدید/ پی تی آی/11 حوت/ باختر

نریندرامودی، صدراعظم هند امروز دوز اول واکسین کرونا را دریافت کرد و از همه کسانی که واجد شرایط تطبیق واکسین استند، خواست تا خود را واکسین کنند.

آژانس باختر به نقل از آژانس خبری دولتی هند گزارش داد که مودی پس از گرفتن واکسین بهارت بیو ان تک “کوواکسین” در تویتی نوشت: “اولین دوز واکسین کرونا را اخذ  کردم. نکتۀ قابل توجه این است که داکتران و دانشمندان ما در زمان سریع برای تقویت مبارزه جهانی با  کووید 19کار کرده اند.”

من از همه کسانی که واجد شرایط استفاده از واکسین استند می خواهم که تا خود را واکسین کنند. باهم اجازه دهید هند را عاری از کووید 19  کنیم” .

منابع گفتند که صدراعظم هند بدون هیچ گونه ترتیبات “مسیر” در جاده ها، به انستیتوت علوم طبی آن کشور رفت و از لحاظ زمانی اوایل صبح را انتخاب کرد تا از این طریق هیچ مشکلی برای مردم ایجاد نکند.

حکومت هند روز چهارشنبه اعلام کرده بود که همه افراد بالای 60 سال و کسانی که بیش از 45 سال عمر دارند و همزمان مبتلا به دو نوع بیماری استند، می توانند واکسین کرونا را از اول مارچ به صورت رایگان در مراکز دولتی و با پرداخت هزینه در بسیاری از شفاخانه های خصوصی دریافت کنند. فریده بابک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا