اخبارامنیتTOP

امرالله صالح: در شناسایی هسته های ماین گذاری های اخیر با موفقیت عمل شده است

کابل 11 قوس / باختر

با آن که وقایع ناشی از انفجار ماین های مقناطیسی در کابل مردم را نگران کرده است معاون اول ریاست جمهوری می گوید به زودی به این وحشت طالبانی پایان داده خواهد شد.

به گزارش آژانس باختر امر الله صالح در نشست امروزدرجلسه امنیتی با اشاره با تهدید گروه طالبان گفت:مردم افغانستان تسلیم جهل و وحشت نخواهند شد وطالبان هرای افگنان با این ماین نمی توانند مردم را به زانو در آورند.

معاون اول ریاست جمهوری دراین جلسه٬ درباره نشرویدیو های تبلیغاتی گروه طالبان گفت: گروه طالبان در آخرین ویدیو های تبلیغاتی خود، نشان می دهند که چگونه ماین های چسپکی مردم را به خاک وخون می نشاند. درین ویدیو ها گفته اند که اگر خواست طالب پذیرفته نشود این ماین ها نثار تمام شما می شود.

امرالله صالح گفت، پیام من به طالبان این است که کسان دیگری نیز با توسل و اتکا به وحشت خواستند این ملت را به تمکین وادارند، ناکام شده اند و مردم افغانستان ازترس ماین چسپکی تسلیم جهل و وحشت نخواهند شد. شاید رو آوردن شما‹طالبان› به سیاست برای تان جایگاه ایجاد کند اما شکستن ارادۀ یک ملت سی و پنج ملیونی با ماین چسپکی امکان ندارد.

به گفته وی ما به زودی این وسیله شیطانی‹وحشت طالبانی› شما را نیز هیچ خواهیم کرد. این چلنج من با اتکا به خدا و مردم٬ به گروه طالبان است .

معاون اول ریاست جمهوری همچنان دراین جلسه تصریح کردکه ریاست امنیت ملی کابل در ارتباط به هستۀ تروریستی که در جابه جایی ماین های مقناطیسی دخیل اند دستاورد های بزرگ و مهم دارند. آنان کسانی را دستگیر کرده اند که به قتل بیست تن از افراد دولتی در ماه های اخیر اعتراف می کنند.

به گفته امرالله صالح: رهایی پنج هزار و پنجصد نفر طالب تروریست که به نیت صلح صورت گرفت ذهنیتی را در میان این گروه جهل و وحشت به وجود آورده است که گویا هیچ جنایتی مجازات ندارد.

این درحالیست که رییس جمهور افغانستان خواهان محکمه علنی این جنایت کاران است و چنانچه وعده داده بودیم تمام اعترافات را بدون سانسور در اختیار مردم افغانستان قرار خواهیم داد. جاوید روشان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا