اخبارصحت

بهبود کیفیت خدمات و ایجاد مرکزی به خاطر تشخیص و تحقیق بیشتر در لابرتوار های کشور مورد بررسی قرار گرفت

کابل/ 12 دلو /باختر

داکتر وحید مجروح سرپرست وزارت صحت‌عامه با استادان و متخصصانی که در بخش لابرتوار ها فعالیت دارند، روی بهبود کیفیت خدمات و ایجاد مرکزی جهت تشخیص بهتر و تحقیق بیشتر لابرتوارها در کشور دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش آژانس باختر ، سرپرست وزارت صحت‌عامه از استادان و متخصصان خواست تا طرح ها و نظریات خود را در رابطه به ایجاد مرکز تشخیص، تحقیق، و بهبود لابرتوارها با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک کنند تا باشد در این مرکز پشیرفت های خوبی در بخش های مختلف لابرتواری به سطح کشور های منطقه داشته باشیم.

اشتراک کنندگان ، طرح ها و نظریات خود را در مورد ایجاد این مرکز که قرار است در آینده جهت بهبود لابرتوار ها و تحقیق در کشور ایجاد شود به سرپرست وزارت صحت‌عامه وعده همکاری بیشتر را دادند.

داکتر مجروح بعد از استماع به پیشنهادات و نظریات استادان و متخصصان لابرتوارها گفت: رهبری وزارت صحت‌عامه از طرح های بنیادی به خاطر تشخیص ویروس پولیو در داخل کشور، تولید کیت ها، برنامه های تحقیقی، ایجاد شبکه متخصصان افغان،آزمایش های پیشرفته به شمول ویروس کرونا، دخیل کردن پوهنتون های دولتی و خصوصی و راه اندازی برنامه های ما ستری در این راستا حمایت می‌کند. مومنه احمدیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا