اخبارتکنالوژی

فعالیت شرکت مخابراتی سلام در بغلان رو به بهبود است

پلخمری /30 حمل /باختر
فعالیت و کیفیت شرکت مخابراتی سلام در بغلان بهبود یافته است.
عبیدالله شینواری مسوول شبکۀ افغان تیلی کام دربغلان به خبرنگار آژانس باخترگفت که شرکت مخابراتی سلام با استفاده از ۲۰ سایت فعالیت آن در سطح بغلان به صورت عادی پیش برده می شود.
وی گفت که شبکۀ مخابراتی سلام که نخستین شبکه مخابراتی بیسیم دولتی درکشور است که بعد از پیروزی امارت اسلامی از کیفیت و سرعت لازم برخوردار شده است.
وی افزود که قبل از پیروزی امارت اسلامی در کنار سایر چالش‌ها پنج سایت شرکت مخابراتی سلام در ولسوالی های بغلان مرکزی، دوشی و پلخمری به اثر جنگ ها تخریب شده بود که دراثر تلاش های مسوولان ازپنج سایت تخریب شده دو سایت آن دوباره فعال شده است وکار بالای سه سایت دیگر جریان دارد.
شینواری افزود: بعد از تحولات اخیر در حدود ۳۰ درصد سرعت و کیفیت انترنت این شبکه بلند رفته است و ساحات پوشش آن به شمول مرکز در تمام ولسوالی ها و شاهراه های آن ولایت به طور ۲۴ ساعت قابل دسترس است.
مسوول ولایتی شرکت مخابراتی سلام از توزیع بیش از ۱۰۰ هزار قطعه سیمکارت از آغاز فعالیت این شبکه تاکنون دربغلان خبرداد.
حسیب الله یک تن از باشندگان شهر پلخمری که از سیمکارت سلام استفاده می کند از قیمت و کیفت انترنت شبکۀ سلام ابراز خرسندی کرد وازوزارت مخابرات خواست در کنار این که سیمکارت های غیر قانونی جمع آوری شود باید در قسمت کنترول و پایین آوردن قیمت خدمات مخابراتی نیز توجه جدی کند.
قابل یادآوری است هم اکنون در کنار فعالیت شرکت مخابراتی سلام چهار شرکت خصوصی مخابراتی دیگر نیز در بغلان فعالیت دارد.
اکرم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا