سیاستTOP

محمد اشرف غنی با شماری از نمایندگان مردم قندهار در ولسی جرگه و شورای ولایتی، دیدار کرد

کابل/28 قوس/باختر
محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان شام دیروز در سفرش به قندهار با رییس و اعضای شورای ولایتی و شماری از نمایندگان مردم آن ولایت در ولسی جرگه، دیدار کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این دیدار
ابتدا حاجی سیدجان خاکریزوال رییس شورای ولایتی قندهار صحبت کرد و ضمن خوش آمدید به رییس جمهوری، در مورد وضعیت عمومی آن ولایت معلومات داد و خواهان توجۀ بیشتر به امنیت قندهار، تعبیه بیشتر قوت های امنیتی، توجه به دهاقین و عودت کنندگان شد.
بعد، عارف نورزی نمایندۀ مردم قندهار در ولسی جرگه، صحبت کرد و گفت که مردم قندهار قربانی های زیادی را متقبل شده اند و خواهان صلح باعزت و پایدار هستند.
وی افزود که باید در زمینۀ تامین امنیت، تطبیق یکسان قانون بالای همه، علمی شدن پروژه های آبرسانی و احداث بندهای آب و استخدام جوانان این ولایت در ساختار حکومتی، توجه صورت گیرد.
رییس جمهوری پس از شنیدن صحبت های آنان، گفت که حکومت در قسمت تامین امنیت قندهار، کمک به دهاقین و عودت کنندگان و توزیع زمین به آنان، اقدامات لازم را روی دست خواهد گرفت.
رییس جمهوری از بزرگان قندهار خواست که اتفاق و اتحاد مطلق شان را حفظ کنند تا دست به دست هم داده و در زمینۀ مصئون کردن قندهار و رفاه و آسایش مردم آن، بیشتر از پیش تلاش کنیم.# احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا