سیاستاخبار

محمد اشرف غنی با قربانیان حملۀ هوایی نیمروز ابراز همدردی کرد

کابل/22جدی/باختر

محمد اشرف غنی رییس جمهوری کشور به خاطر  شهادت و زخمی شدن شماری از مردم در اثر حملۀ هوایی در ولسوالی خاشرود نیمروز، ابراز همدردی کرد و به خانواده های شهدا صبر جمیل، برای زخمی ها صحتمندی کامل و به شهدای رویداد متذکره، بهشت برین استدعا کرد.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، محمد اشرف غنی  به مسوولان نیمروز با تاکید هدایت داد  که هرچه عاجل به خانواده های شهدا رسیدگی کنند و زخمی ها را تداوی کنند و هدایت داد که نهاد های امنیتی و دفاعی رویداد را بررسی همه جانبه کنند و یافته های شان را با مقام عالی ریاست جمهوری شریک کنند.

او گفت: از شجاعت و فداکاری نیروهای امنیتی و دفاعی در راستای دفاع از کشور و حفاظت از مردم قدردانی می کنم و مانند گذشته با تاکید برای شان دستور می دهم که به خاطر جلوگیری از تلفات ملکی در جریان عملیات ها، از دقت کامل کار بگیرند.

رییس جمهوری تاکید کرد : طالبان و سایر گروه های تروریستی که از خانه های مردم و اماکن عامه به  عنوان سپر استفاده می کنند، عامل اصلی تلفات ملکی اند و تلفات  ملکی از بدبختی های جنگ است که برای من و سایر مسوولان حکومت قابل  پذیرش و تحمل نمی باشد. مجیب مرزایی 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا