اخبارTOPآموزشتکنالوژی

محمد اشرف غنی: تیم رباتیک افغانستان تفکر دراز مدت برای رفاه کشور دارد

کابل/4جدی/باختر

محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان امروز با تیم رباتیک افغانستان، در ارگ دیدار کرد.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانش باختر، در این دیدار که بانوی اول کشور نیز حضور داشت، ابتدا رویا محبوب مسوول تیم رباتیک افغانستان در مورد فعالیت ها و برنامه های شان صحبت کرد و از رییس جمهوری و بانوی اول کشور به خاطر حمایت دوامدار شان از تیم رباتیک افغانستان، سپاسگزاری کرد.

رویا محبوب، محمد اشرف غنی رییس جمهوری کشور را رهبر توانا و حامی نسل جوان خواند و هدیۀ تیم رباتیک افغانستان را که تصویر رییس جمهوری ساخته شده از ۲۴ هزار پیچ است، به وی هدیه کرد.

رییس جمهوری در صحبت هایش از فعالیت ها و ابتکارات تیم رباتیک افغانستان تشکر کرد و گفت: شما نسل جوان کشور هستید که تفکر درازمدت دارید و این برای افغانستان مرفه و با ثبات بسیار مهم می باشد.

رییس جمهور از هدیه تیم رباتیک افغانستان ابراز امتنان کرد و گفت که حکومت در چند ماه آینده فرصت های بیشتر را برای دیجیتال سازی افغانستان فراهم خواهد کرد و به ویژه عرصه های طب، معارف و تجارت به سیستم دیجیتالی عیار خواهند شد.

وی در اخیر سخنانش گفت که در آیندۀ نزدیک یک تیم بین المللی به افغانستان می آید و ابعاد دیجیتال سازی کشور را از نزدیک مشاهده خواهد کرد.#مجیب مرزایی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا