امنیت

محمد اشرف غنی رییس‌جمهوری برنامه امنیتی، عملیات و هماهنگی نیروهای امنیتی و دفاعی را ستایش کرد

کابل/۱۶ قوس/باختر
جلسۀ امنیتی به رهبری محمداشرف غنی رییس‌جمهوری اسلامی افغانستان و سر قومندان اعلی قوای مسلح،  امروز در ارگ دایر شد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر٬ در این جسلۀ که داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی نیز حضور داشت، اسدالله خالد سرپرست وزرات دفاع ملی در رابطه به عملیات جاری، پلان‌های عملیاتی و برنامه‌های امنیتی به رییس‌جمهوری معلومات داد و گفت که افزایش عملیات در فصل زمستان، تأمین امنیت شاهراه‌ها و ولسوالی‌های ناامن، از اولویت‌های این وزارت است.
اسدالله خالد گفت که عملیات‌های اخیر در شمال‌شرق، شرق، جنوب و شمال کشور نتایج مثبت داشت و به ویژه در نتیجۀ عملیات نیروهای امنیتی و دفاعی در برابر گروه داعش در شرق افغانستان، ده‌ها عضو این گروه به حکومت افغانستان تسلیم شدند.
رییس‌جمهوری پس از استماع معلومات مسوولان نهادهای امنیتی و دفاعی، از عملیات تصفیه یی جاری در ولایات ابراز خرسندی کرد و بلندبودن سطح هماهنگی میان نهادهای امنیتی، راه‌اندازی عملیات‌ها و پلان‌های نیروهای امنیتی و دفاعی را مورد ستایش قرار داد.
رییس‌جمهوری با اشاره به عملیات مشترک نیروهای امنیتی و دفاعی، گفت که عملیات شما باعث شد تا موج عملیات‌های دشمن، به وقت و زمان دفع شود.
رییس‌جمهوری موفقیت عملیات نیروهای امنیتی و دفاعی کشور را در شرق افغانستان علیه گروه داعش، تبریک گفت و افزود که تلاش‌های نیروهای امنیتی و دفاعی در بخش تصفیه و حفاظت از ولسوالی‌ها، قابل قدر است.
رییس‌جمهوری به رهبری نهادهای امنیتی و دفاعی هدایت داد که برای حفاظت از مردم و دفع عملیات دشمن، تمرکز شان را بالای عملیات‌ها و برنامه ‌ها در فصل زمستان نیز افزایش دهند.# نالان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا