اخبارفرهنگ

محمد طاهر زهیر، همآهنگی  میان وزارت اطلاعات وفرهنگ وحکومت محلی لوگر را درامورساحات باستانی مس عینک، مهم دانست

کابل / 2 حوت / باختر

محمد طاهر زهیر سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ  و عبدالقیوم رحیمی والی لوگر امروز درنشستی دررابطه به همآ هنگی درامور ساحات باستانی مس عینک، میان حکومت محلی این ولایت  و وزارت اطلاعات وفرهنگ، بحث کردند.

به گزارش خبرنگارآژانس باختر؛ دراین نشست والی لوگر دررابطه به ساحات باستانی و تاریخی این ولایت به سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ معلومات داد.

وی همچنان خواهان همآهنگی میان حکومت محلی لوگر و وزارت اطلاعات وفرهنگ دررابطه به ساحات باستانی و تاریخی این ولایت به ویژه ساحات باستانی مس عینک،  شد

والی لوگر خاطرنشان کرد که مردم لوگر تقاضا دارند که  کار درساحات باستانی مسک عینک که به خاطر شیوع ویروس کرونا معطل شده است، دوباره آغاز شود تا زمینۀ کار برای شماری از مردم آن ولایت فراهم شود.

سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ، آثارتاریخی، ساحات باستانی و میراث های فرهنگی را ازجملۀ سرمایه های گرانبهای افغانستان دانست و همآهنگی  درامور ساحات باستانی و تاریخی لوگر به ویژه ساحات باستانی مس عینک را میان وزارت اطلاعات وفرهنگ و حکومت محلی این ولایت امر مهم عنوان کرد.

همچنان سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ از توجه این وزارت دررابطه به رسیدگی به خواست مردم لوگر نیز اطمینان داد.  احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا