سیاست

محمد یونس قانونی وزارتهای انکشاف دهات، فواید عامه، زراعت، دفاع و ترانسپورت را موظف کرد که به مشکلات مردم خوست بپردازند

کابل/24/ثور/باختر
محمدیونس قانونی معاون اول ریاست جمهوری ظهرامروز با عبدالجبار نعیمی، والی ولایت خوست وتعدادی از بزرگان آن ولایت دیدار کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر،  معاون اول ریاست جمهوری در دیدار با والی و بزرگان خوست در حالی که نماینده گان آن ولایت در شورای ملی هم حضور داشتند، یاد آور شد که از مشکلات موجود در آن ولایت آگاهی کامل دارد زیرا در دوره های کاری در شورای ملی افغانستان آن ها را بار بار از سوی نماینده گان مردم خوست در شورای ملی شنیده است.
معاون اول ریاست جمهوری افزود که همه افغان ها میدانند که مردم با غیرت خوست در راه حراست از ارزشهای دینی و پاسداری از کشور فداکاری های بی نظیری کرده اند و از این رو دولت مکلفیت دارد تا در خدمت به آن ها فروگذاشت نکند.
در این دیدار والی خوست مشکلات مردم خوست را که  سالهاست گریبان آن ها را گرفته است، بر شمرده و خواهان توجه معاون اول ریاست جمهوری در زمینه شد.
معاون اول ریاست جمهوری در این دیدار به وزارت های انکشاف دهات، فواید عامه، زراعت، دفاع و ترانسپورت هدایت داد تا هرچه زودتر از طریق وزارت های مربوط به حل معضلاتی که مردم خوست با آن ها مواجه اند بپردازند.
طبق یک خبر دیگر:
معاون اول ریاست جمهوری همچنان امروز با شماری از ورزشکاران رشته مبارزه آزاد و بوکس کشور دیدار کرد.
معاون اول ریاست جمهوری از زحمت کشی و عرق ریزی های ورزشکاران کشور در تمام بخش های ورزش به نیکی یاد کرده گفت که افتخارات شما موجب سربلندی و مباهات هر افغان می باشد.
معاون اول ریاست جمهوری دراین دیدار با اهدای تحایف ورزشکاران را مورد تشویق قرار داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا