ورزش

مدال آوران کشور تقدیر شدند

مدال آوران کشور امروز مورد تقدیر قرارگرفتند.
ورزشکاران بخش رزمی کمیته ملی المپیک از مسابقات بین المللی و جهانی با یازده مدال طلا ، هشت نقره و نزده برونز به وطن برگشتند،تقدیر به عمل آمد.
در محفلیکه به این مناسبت به اشتراک برخی از نماینده گان مردم در پارلمان و یکتعداد از مقامات دولتی در کمیته ملی المپیک برگزار شده بود، محمد ظاهر اغبر رییس عمومی کمیته ملی المپیک از ورزشکاران بخش رزمی که توانستند در مسابقات جهانی و بین المللی به نام افغانستان مدال آوردند، قدردانی نمود.
روح الله محمدی ، بازمحمد مبارزمجاهد حکیم زاده ، وحیدالله رستم زاده ، فرشته حسینی و مریم خاوری از سومین دور مسابقات جهانی هنرهای رزمی و دومین رقابتهای کپ ساحلی منعقده ترکیه مفتخر به مدالهای طلا، سید محمد امیری ، محمد فدایی و حسین علی رضایی ازاولین دور مسابقات قهرمانی جنوب آسیا که دراین نزدیکی ها این مسابقات راه اندازی شده بود مدال های طلا را به کشور آورده اند.
دراین محفل از سه تن اعضای ورزش رزمی تکواندو" آی تی اف " هریک عید محمد شیرزی ، نجیم الدین و سیف الدین صافی که از مسابقات کوریای شمالی و هانگ کانگ مدال طلا آورده اند و یک ورزشکار کاراته برنده مدال نقره از مسابقات بین المللی ایران تقدیر بعمل آمد.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا