اخبارفرهنگجامعه

مسؤلان شرکت آریانا افغان: انتقال حجاج تجارت نه بلکه مکلفیت دینی ما است

کابل ، 19 ثور ، باختر
مسؤلان شرکت هوایی “آریانا افغان” در دیدار با شیخ الحدیث دوکتور نور محمد ثاقب سرپرست وزارت ارشاد، حج و اوقاف گفته‌اند که انتقال حاجیان تجارت نه، بلکه مکلفیت دینی آنان است .
در خبرنامه‌یی که دفتر رسانه‌یی وزارت حج و اوقاف امروز به نشر سپرده، گفته شده است که در این دیدار سرپرست وزارت ارشاد، حج و اوقاف خواهان ارائه معلومات در مورد تدابیر و برنامۀ انتقال حاجیان، توانایی و ظرفیت شرکت “آریانا افغان” و نیز سنجش و تعیین دقیق مصارف ترانزیت رفت و برگشت زائران حج از سوی آن شرکت شده است.
از سوی هم، مسؤلان شرکت متذکره، از توانایی و ظرفیت‌های موجوده و پلان تدابیری انتقال حاجیان به سرپرست وزارت ارشاد، حج و اوقاف معلومات دادند.
آنان گفته‌اند که انتقال حجاج تجارت نه، بلکه مکلفیت دینی آنان است و جهت فراهم‌سازی تسهیلات بیشتر برای حاجیان وعدۀ هر نوع همکاری داده‌اند.
در پایان این دیدار از شرکت هوایی “آریانا افغان” خواسته شده‌است که آخرین قیمت تکت و شرایط‌اش را به گونۀ کتبی با آن وزارت شریک کند.
این در حالی است که چندی پیش دولت عربستان سعودی، اعلام کرد که ظرفیت پذیرش زائران حج امسال را افزایش داده است و گفته بود که قرار است در مراسم حج فرضی امسال، یک میلیون زائر شرکت کنند.
وهاج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا