اخباراقتصادجامعه

مسوولان اصلاحات اداری هرات: زنان کارمند هرماه معاش خود را می گیرند

هرات 30 جوزا باختر
مسوولان در اداره اصلاحات اداری هرات می گویند که تمامی زنان کارمند در ادارات دولتی در حال حاضر بدون حضور و یا با حضور در ادارات ،معاش شان را می گیرند و منفک نشده اند.
محمد صفا یک مسوول اداره ی اصلاحات اداری و خدمات ملکی هرات دیروز به خبرنگار آژانس باختر هرات گفت که از زمان روی کار آمدن امارت اسلامی هیچ خانمی در ادارات دولتی منفک نشده و معاش خود را با حاضری در ادارات به سر وقت می گیرند.
صفا می گوید که برخی از خانم ها در حال حاضر با حضور در ادارات به جای جداگانه کار می کنند و خانم های دیگر هم با امضای حاضری معاش ماهوار خود را دریافت می کنند.
این مسوول اداره ی اصلاحات اداری وخدمات ملکی هرات می گوید که اداره اصلاحات اداری در قسمت استخدام افراد و ارزیابی کار ها و نیاز سنجی های ادارات کار می کند و به کارش کدام تغییر نیامده است.
به گفته ی او، بست های صحت عامه، بست های شفاخانه و بست های مرتبط به شفاخانه، و 1039 بست از معارف تاکنون از سوی اداره اصلاحات اداری بعد از تحولات به اعلان رفته است.
صفا می افزاید که در ادارات دولتی در حال حاضر جذب بگونه رقابتی صورت می گیرد و در شرایط جذب افراد تفاوت به میان نیامده است.
او علاوه کرد که در بست های که به معارف اعلان شده بود حضور خانم های بیشتر از متقاضیان مرد بوده است و در این بست ها بالای 50 فیصد حضور داشتند.
صفا اضافه می کند که بست های خالی ادارات را در حال جمع آوری هستیم و در صورتی که از ادارات جمع شود تمامی بست های ادارات را به اعلان می سپاریم.
او گفت که هیچ کارمند در ادارات دولتی مجبور به ترک وظیفه نشده است و ترک وظیفه به اساس خواست خود فرد بوده است.
آقا محمد صفا خاطر نشان می کتد که اصلاحات اداری تسهیل کننده کار است و سیستم امتحان های به شکل درست و رقابت آزاد جریان پیدا خواهد کرد.ختم/ابوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا