اخبارجامعه

مسوولان ریاست امربه معروف و نهی از منکر:در تخارهیچ کس اجازه ندارد کسی را توهین کند

تالقان/ ۲عقرب/ باختر

مسوولان در ریاست امر به معروف و نهی از منکر در ولایت تخار می گویند که بدون حکم محکمه با صلاحیت هیچ کسی اجازه ندارد به خاطر امر به معروف و نهی از منکر دیگران را توهین و تحقیر کند .

مولوی حبیب الله حنفی، رییس امر به معروف و نهی از منکر تخار در گفتگو با آژانس خبر رسانی باختر با بیان این مطلب گفت که برای مسوولین رسمی امر به معروف و از نهی از منکر، کارت های شناسایی توزیع می گردد و هیچ فردی نمی تواند با سؤ استفاده از نام این اداره برای مردم مزاحمت ایجاد کند.

وی در مورد صلاحیت های اداره امر به معروف و نهی از منکر گفت: “معرفی “معروف” و “منکر” از صلاحیت های مهم این اداره است و آنان برای ترغیب مردم به رعایت احکام شرعی فقط از گزینه توصیه استفاده می کنند، نه از قوه قهریه.

مولوی حنفی افزود که در یک ماه گذشته این اداره فعالیت های مهمی را از قبیل برداشتن عکس های خلاف شرع از دیوار های سلمانی ها، منع نشر موسیقی توسط کمپیوتر کاران در سطح شهر و جلوگیری از پخش زنده موسیقی در هوتل های عروسی انجام داده اند.

وی همچنان اظافه کرد که هیچ کسی به شمول مسوولین این اداره حق ندارد به خاطر امر به معروف و نهی از منکر وارد خانه های شخصی مردم شود.

خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا