جامعه

مسوولان شاروالی کابل و حفظ ومراقبت مکروریانها درگوش هایشان ” پخته “مانده اند

کابل باختر/ 19/ قوس
اکثریت باشنده گان مکروریان ها میگویند که سرما و بی تفاوتی مسوولین حفظ و مراقبت مکروریان ها سبب گردیده است که بیشترینه اطفال شان به مرض سینه و بغل و سایر امراض ناشی از سرمازده گی مبتلا شوند.
این درحالیست که همه سال در پانزدهم قوس مرکز گرمی های مکروریان ها فعال میگردید و ساکنان مکروریانها دربدل آن مبلغ هنگفتی را به حفظ و مراقبت مکروریانها پرداخت میکردند.
سید ادیب باشنده بلاک 21 مکرویان سوم که صاحب دوکودک است میگوید که سردی هوا فرزندانش را سینه و بغل ساخته است.
به گفته وی مسوولان حفظ و مراقبت مکروریان ها ماه ها می خوابند و درفصل زمستان مردم را با چنین مشکلات مواجه می سازند.
سید جلال باشنده بلاک 139 مکروریان سوم میگوید چیزی برای گفتن ندارد زیرا مسوولان شاروالی کابل و بصورت اخص حفظ و مراقبت مکروریانها درگوش های شان پخته " پنبه " مانده اند.
اکثریت باشنده گان مکروریان ها مسوولین حفظ مراقبت مکروریانها و شاروالی کابل به تنبلی و کم کاری و اخذ تقدیر نامه های باد آورده  متهم کرده گفتند که بهتراست آنها از وظایف خود کنار بروند .
آنها میگویند مبلغ گزافی را حفظ و مراقبت مکروریانها به عنوان اجرت مرکز گرمی ها میگیرند اکثراً باشنده گان توان پرداخت آن را ندارند.
آنها از شاروالی کابل و دولت میخواهند که به این مساله رسیده گی کنند.
همه میگویند به اندازه که پول تحویل میکنند خدمات برای آنان عرضه نمیشود.
درهمین حال صفی الله رییس حفظ و مراقبت مکروریانها میگوید آنها با چند شرکت خصوصی قرارداد کرده بودند اما آنها درآخرین روزها از تهیه مواد سوخت انصراف کردند ، اکنون آنها با ریاست نفت و گاز مایع درتماس اند تا به این مشکل پایان دهند.
اما باشندگان مکروریانها گفته های رییس حفظ ومراقبت مکروریان ها را دال بر ضعف مدیریت آن ریاست و شاروالی دانسته میگویند مسوولان شاروالی و حفظ ومراقبت به اساس قانون مکلف بودند تا مرکز گرمی ها را به تاریخ 15 قوس فعال می کردند، بهانه تراشی دلالت بر ضعف مدیریت می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا