اخبارامنیتاقتصاد

مسوولان محلی بامیان از گردشگران داخلی و خارجی استقبال می‌کند

بامیان/ ۱۶ حمل/ باختر
والی بامیان می گوید که نیروهای امنیتی بامیان از ساحات گردشگری و گردشگران در آن ولایت به شدت محافظت می کند.
مولوی عبدالله سرحدی والی بامیان دیروز با رسانه ها پیرامون موضوعات امنیتی، گردشگری و سفر اخیر هیئت بلندپایه سازمان ملل متحد در بامیان مصاحبه‌ نمود.
به گزارش آژانس باختر، والی بامیان اطمینان داد که امنیت در سرتاسر بامیان تامین بوده و جان و مال مردم از هر گونه تعرض مصوون است.
والی بامیان در پیوند به سفر اخیر هیئت بلند پایه سازمان ملل؛ پیرامون موضوعات صحت، تعلیم وتربیه، پروژه های زیربنایی زراعتی و انکشافی و همچنان ادامه کمک‌های بشر دوستانه در بامیان صحبت کرد.
والی بامیان در ادامه افزود: هیئت سازمان ملل متحد وعده سپرد که آنها در بخش‌های صحت، معارف، زراعت، تطبیق پروژه‌های زیربنایی و انکشافی و تداوم و افزایش کمک‌های بشری در بامیان توجه بیشتر خواهند نمود.
وی خاطر نشان کرد که ادارۀ محلی بامیان از ساحات گردشگری وباستانی آن ولایت به‌صورت جدی محافظت نموده و به هیچ کسی اجازه نخواهد داد که دست به تخریب و غصب اماکن گردشگری و تاریخی این ولایت بزند.
والی بامیان تاکید کرد که از حضور گردشگران داخلی و خارجی در ولایت باستانی بامیان استقبال می کنند و به آنان وعده می‌دهد که آنها در کمال آرامش و امنیت به سیر و سیاحت شان در این ولایت باستانی بپردازند و از اماکن تاریخی و باستانی ولایت بامیان دیدن کنند.
طبق یک خبر دیگر؛ یک هیئت سازمان ملل متحد دیروز در دیدار از محبس بامیان در مورد مشکلات زندانیان، با مدیر این محبس گفت وگو کرد.
یک مسوول محلی بامیان گفت که هیأت یاد شده در بخش رسیدگی به مشکلات موجوده در محبس بامیان وعده‌ همکاری داد. خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا