اخبارامنیت

مسوولان: ولسوالی شیندند تبدیل به امن ترین ولسوالی هرات گشته است

هرات ،13 جوزا ، باختر
ولسوال ولسوالی شیندند هرات در گفتگو با خبرنگار آژانس اطلاعاتی باختر می گوید که از زمان حاکمیت نظام امارت اسلامی شیندند به امن ترین ولسوالی هرات مبدل گشته است.
ملا محمد عوض منیب ولسوال شیندند می گوید که اکنون شیندند به یکی از بهترین و امن ترین ولسوالی های هرات تبدیل شده است.
ولسوال شیندند می گوید که نیروهای امنیتی تلاش دارند تا به وجه احسن امنیت مردم را تامین کرده و اکنون در این ولسوالی هیچ گونه تهدیدی وجود ندارد.
منیب می گوید که افرادی که به اثر جنگ ها خانه های شان را ترک کرده بودند با حاکم شدن امارت اسلامی دوباره به خانه های شان برگشته اند.
ولسوال شیندند می گوید که پایه های برق و برخی صندوق ها در این ولسوالی به اثر جنگ تخریب شده بود که در هفته های پیش رو برق این ولسوالی نیز بطور 12 ساعته فعال می گردد و کار روی آن جریان دارد.
ملا محمد عوض می افزاید که در بخش توصیه و پیشرفت نیز کارهای از قبیل ساخت پل، پلچک و اعمار سرک ها در این ولسوالی هم اکنون جریان دارد.
ولسوال شیندند هرات اضافه می کند که در کنار دو شفاخانه دولتی در این ولسوالی چندین شفاخانه و کلینیک خصوصی نیز کار کرده و در بخش صحت مشکلات مردم را رفع می سازند.
همچنان منیب علاوه می کند که در شیندند کشت مواد مخدر دیگر وجود نداشته و دهاقین در حال حاضر به کشت حلال روی آورده اند.
ملا منیب در پیام خود از مردم خواست که دیگر نگران امنیت نباشند و نیروهای امنیتی تلاش می کنند تا به بهترین وجه امنیت این ولسوالی را تامین کنند.ختم/ابوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا