سیاستاخبارTOPجامعه

معاون اداری ریاست الوزرا: امارت اسلامی متعهد به ارائه خدمات و انکشاف متوازن برای همه مردم است

کابل، ۷ دلو، باختر
مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان بعد از ظهر امروز با جمعی از بزرگان و متنفذین ولسوالی قیصار ولایت فاریاب دیدار نمود.
دفتر مطبوعاتی ریاست عمومی ریاست الوزرا بانشر این خبر نگاشته است: ابتدا الحاج همایون، به نمایندگی از دیگران در مورد مسائل اجتماعی،‌ اقتصادی و امنیتی صحبت نمود و گفت که مردم ولسوالی قیصار چنانچه در زمان جهاد علیه اشغالگران همراه با سایر هموطنان خود از جان و مال خود گذشتند و در راه آزادی و استقرار نظام اسلامی در کشور از هیچ گونه جانفشانی و فداکاری دریغ نکردند، اکنون نیز در حمایت و حفاظت از نظام اسلامی آمادگی هر نوع فداکاری می‌باشند.
او هم‌چنان به موضوعات مانند برق، صحت و راه‌های مواصلاتی این ولسوالی اشاره کرد و از مسؤلین امارت اسلامی تقاضا نمود در خصوص موضوعات فوق خصوصاً برق رسانی برای مردم این ولسوالی توجه نمایند.
در مقابل مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا به آنان گفت که این نظام نتیجه خون هزاران تن از علما ، زنان، اطفال و مردان این سرزمین است و حفاظت از آن بر همه مردم افغانستان لازم است.
معاون اداری ریاست الوزرا هم‌چنین افزود که امارت اسلامی متعهد به ارائه خدمات و انکشاف متوازن و عادلانه برای همه مردم است و در حد توان تلاش می‌کند تا به مشکلات و نیازهای مردم به صورت جدی رسیدگی نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا