سیاستTOP

معاون ریاست الوزرا با هیئت شورای علمای اهل تشیع دیدار کرد

کابل/11قوس/باختر
مولوی عبد السلام حنفی، معاون ریاست الوزرای امارت اسلامی در نشستی با هیئت شورای علمای اهل تشیع به رهبری استاد محمد اکبری و حسین عالمی بلخی در باره اوضاع سیاسی، امنیتی و اجتماعی کشور بحث و گفت وگو کرد.
به گزارش آژانس باختر؛ در این دیدار ‏استاد اکبری گفت: خوشحال هستیم که با طی نمودن مسیر دشواری کشور ما آزاد شد و امروز صاحب نظام اسلامی شده ایم.
وی افزود: علمای اهل تشیع افغانستان در کنار امارت اسلامی ایستاده اند و کوشش می‌‌کنیم در جامعه ثبات کامل و اعتماد متقابل داشته باشیم و ما از نظام اسلامی اطاعت و حمایت می‌کنیم.
‏در این نشست حسین عالمی بلخی گفت: کشور ما دیگر متحمل جنگ شده نمی‌تواند، باید تفاهم و تحمل داشته باشیم و می خواهیم رابطه اهل تشیع با نظام امارت اسلامی استوار باشد و اهل تشیع نقش و جایگاه خود را در نظام اسلامی داشته باشند.
مولوی عبد السلام حنفی، معاون ریاست الوزرای امارت اسلامی در این نشست‏ اطمینان داد که با آمدن امارت اسلامی امنیت تامین شده است و گلیم فساد برچیده شده است.
حنفی افزود: امارت اسلامی خانه همه افغانان است، هر کسی در قانون اسلامی حیثیت مساوی دارد و زورگویی پایان یافته است، در حکومتداری و کمک های بشردوستانه همه ولایت ها و مردم را بدون تبعیض در نظر می‌گیریم. د-ن-ا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا