سیاستاخباراقتصادTOP

معاون سیاسی ریاست الوزراء: فرصت های بی سابقه برای سرمایه گذاری در افغانستان فراهم شده است

کابل، 29 سرطان، باختر
معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با تجار و سرمایه گذاران گفت: فرصت های بی سابقه برای سرمایه گذاری در افغانستان فراهم شده است.
مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان امروز با شماری از تاجران ملی و بابر سدوزی، مالک سرای شهزاده، در قصر سپیدار دیدار نمود.
در این دیدار، بابر سدوزی که اخیراً از طریق کمیسیون تماس با شخصیت های افغان به وطن برگشته است، ابراز خرسندی کرده که در زیر چتر نظام اسلامی به وطن آمده است.
آقای سدوزی افزود که می خواهد به منظور رشد اقتصادی، در کشور سرمایه گذاری نموده و سایر تاجران و شرکت ها را بخاطر سرمایه گذاری تشویق نماید.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه فساد و نا امنی دو مشکل اساسی از سر راه تاجران و سرمایه گذاران از میان برداشته شده است و تاجران به سرمایه گذاری در افغانستان آماده می باشند.
مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء از بابر سدوزی و سایر شخصیت های که به کشور برگشته اند تشکر نموده، گفت که تمام افغان ها در کشور خویش با عزت و آرام زندگی کرده می توانند.
وی گفت که امارت اسلامی در راستای تامین امنیت سرمایه گذاران و تاجران اطمینان میدهد و اکنون در افغانستان فرصت های بی سابقه برای سرمایه گذاری و تجارت فراهم گردیده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا