سیاستTOP

معاون سیاسی ریاست الوزرا: به خاطر به رسمیت شناختن امارت اسلامی، تمام معیارها را تکمیل کرده ایم

کابل 28 جدی باختر
مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا امروز در دیدار با اندریس لیندمن سفیر ناروی گفت : به خاطر به رسمیت شناختن امارت اسلامی، تمام معیارها را تکمیل کرده ایم .
به گزارش آژانس باختر؛ در این دیدار ابتدا اندریس لیندمن سفیر ناروی گفت: حالا که ناروی در افغانستان سفارت فعال ندارد، اما در تمام روند های مهم مرتبط به افغانستان دخیل می باشد.
وی افزود که هدف سفرش، تقویت روابط میان امارت اسلامی و ناروی و ایجاد هماهنگی بیشتر به خاطر کمک های بشردوستانه به افغانستان می باشد.
اندریس لیندمن خاطرنشان کرد که ناروی در کنار مردم افغانستان ایستاده است و در بخش های مختلف به همکاری های خویش ادامه می‌دهد.
سپس مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرا، روابط افغانستان و ناروی را تاریخی خواند و از کمک و همکاری های ناروی در بخش های مختلف به مردم افغانستان، سپاس گزاری کرد .
معاون سیاسی ریاست الوزرا از کمک های جدیداً اعلان شده ناروی قدردانی کرده ، گفت که امارت اسلامی از ناروی و سایر کشورهای کمک کننده می خواهد تا کمک های شان را به افغانستان افزایش بدهند و به‌جای تعزیرات، راه تفاهم را اختیار کنند .
او تصریح کرد که به خاطر به رسمیت شناختن امارت اسلامی، تمام معیارها را تکمیل کرده ایم و امید است که ناروی در این بخش از دیگران پیشقدم شود و به خاطر آزادسازی سرمایه منجمدشده افغانستان، همکاری کامل کند.

باختر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا