اخباراقتصاد

معین وزارت صنعت و تجارت : ما برای ریسدگی به مشکلات تجار و صنعتکاران اولویت می دهیم

کابل/ 17 حوت/ باختر
معین وزارت تجارت و صنعت در دیدار با اتحادیۀ صنعت‌کاران غزنی گفت برای ریسدگی به مشکلات تجار و صنعتکاران اولویت می دهیم.
به گزارش آژآنس باختر، دفتر مطبوعاتی وزارت صنعت و تجارت امروز با نشر خبر نامه یی گفته است، مولوی قدرت‌الله جمال معین صنعت و تجارت با رئیس و اعضای اتحادیۀ صنعت‌کاران غزنی دیدار کرد .
در این دیدار صنعت‌کاران در رابطه به کمبود موادخام، واردات تولیدات همسان از کشورهای همسایه، رقابت ناسالم در تولیدات، تولیدات داخلی با نشان خارجی، نبود پارک‌های صنعتی فعال‌ و سایر مشکلات صحبت کردند و درخواست‌ها و پیشنهادات شان را بیان کردند .
رئیس عمومی پارک‌های صنعتی گفت که موضوعاتی مطرح شده به این اداره و سایر ادارات باید به صورت کتبی ارایه شود تا جنبۀ قانونی داشته باشد.
وی وعده کرد که یک هیئت به این ولایت اعزام تا تمام مشکلات را در قسمت پارک‌های صنعتی بررسی نموده، گزارش شان را به هیئت رهبری این وزارت جهت اخذ تصمیم عملی ارایه خواهد کرد.
همچنان وی اضافه کرد که کمیتۀ احتکار و اجناس تاریخ‌گذشته هرچه عاجل بررسی‌هایش را از بازارهای ولایت غزنی انجام خواهد داد.
مولوی قدرت‌الله جمال معین وزارت صنعت و تجارت گفت که دروازۀ این وزارت به روی سکتورخصوصی و صنعت‌کاران همیشه باز بوده و از طرح‌ها و برنامه‌های صنعت‌کاران و تجار با کمال میل استقبال می‌شود.
معین وزارت صنعت و تجارت همچنان در مورد تبادل دالر در بازارها و مشکلات با بانک‌ها و صرافی‌ها گفت که در کمیسیون اقتصادی شورای وزیران با ابتکار وزیر صنعت و تجارت روی این موضوع بحث صورت گرفته و مشکلات حل خواهد شد.
او اضافه کرد که ما به مشکلات مطرح شده رسیدگی خواهیم کرد و نزد امارت اسلامی افغانستان حل مشکلات مردم، به خصوص صنعت‌کاران و تجارملی اولویت دارد.بهزاد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا