اخبارفرهنگجامعه

ملا عبدالغنی برادر: به وضعیت آسیب‌دیدگان سیلاب‌های اخیر رسیدگی شود

کابل، 17 ثور، باختر
ملاعبدالغنی برادر معاون ریاست‌الوزرا در پیامی ضمن ابراز تأسف از متضرر شدن شماری از خانواده‌ها از اثر سرازیر شدن سیلاب‌ها در کشور، از ادارات ذیربط خواسته است تا به وضعیت این خانواده‌ها رسیدگی کنند.
به گزارش آژانس باختر؛ دفتر مطبوعاتی معاونیت اول ریاست‌الوزرا با نشر خبرنامه‌یی گفته است که ملاعبدالغنی برادر معاون ریاست‌الوزرا مراتب تسلیت و همدردی خویش را به خانواده‌های قربانیان و آسیب‌دیدگان سیلاب‌های اخیر ابراز داشته و در غم و اندوه آنان خود را شریک می‌داند.
معاون ریاست‌الوزرا همچنین به نهادهای مربوط هدایت داده است تا به خانواده‌های قربانیان و آسیب‌دیدگان سیلاب‌ها کمک‌های لازم را انجام دهند.
این در حالی است که طی روزهای اخیر از اثر سرازیر شدن سیلاب‌ها در شماری از ولایات کشور صدها خانواده متضرر شده اند. بر اساس معلومات مسؤولان محلی، این سیلاب‌ها افزون بر زیان‌های مالی، تلفات جانی نیز در پی داشته است.
در همین حال وزارت امور خارجۀ امارت اسلامی از کشورها و سازمان‌های مدد رسان بین‌المللی خواسته است تا به خانواده‌های آسیب دیده از سیلاب‌ها کمک‌رسانی کنند.
به دنبال این درخواست وزارت امور خارجه، سفیر پاکستان در کابل از انتقال نخستین محمولۀ کمک‌های بشری به افغانستان خبر داد. منصور احمدخان سفیر پاکستان در صفحۀ تویترش نگاشته است که این کمک‌ها شامل دارو و مواد غذایی است و قرار است به متضرران سیلاب‌های اخیر در افغانستان توزیع شود.
پاینده

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا