اخبارجامعه

نشست همآهنگی ومشورتی شاروالی کابل با وکیلان گذر شماری از نواحی برگزارشد

کابل / 26 حوت / باختر
به ریاست مولوی حبیب الرحمن منصور، معین امور اجتماعی و کلتوری شاروالی کابل، نشست همآهنگی و مشورتی با وکیلان گذر شماری از نواحی شهرکابل، برگزارشد.
به گزارش آژانس باختر؛ دراین نشست معین امور اجتماعی و کلتوری شاوالی کابل، بر همکاری های بیشتر وکلای گذر و تحکیم روابط احسن با مردم و اجتماع سالم شهری، تاکید کرد.
وی گفت: درزمینۀ حل مشکلات محیطی و شهری، نهال شانی و مراقبت از فضا سبز، مسایل اخلاقی و قوانین شهری؛ مسوولیت های مشترک داریم و اگر شهروندان درحل مسایل اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و محیطی، با نهاد های ذیربط همکار باشند، آسایش و رفاه همگانی می داشته باشیم.
وی درخصوص شناسایی مشکلات و رسیدن به راه های حل گفت که باید وکلای گذر منحیث پل ارتباط میان مسوولان و شهروندان، همکاری دوامدار داشته باشند، چون از طریق آنان برنامه های شاروالی کابل شکل می گیرد و اجرا می شود.
بعد، شماری از وکیلان گذر نواحی گفتند که در تطبیق قوانین و اصول شهری، تحکیم روابط شهروندان با مسوولان، جلوگیری از تخلفات شهری و احیای مسایل اخلاقی و اجتماعی با شاروالی کابل و نهادهای دولتی همکاری لازم می کنند.
آنان افزودند که وکیلان گذر در راستای فراهم کردن زندگی بهتر وآسایش باشندگان محل و عموم شهروندان ، تلاش بیشتر می کنند و همچنان تعهد کردند که در تطبیق برنامه ها نیز با شاروالی کابل همکاری خواهند کرد.
باختر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا