سیاستاخبارفرهنگ

نشست هماهنگی بین ادارات دولتی، رسانه‌ها، جامعه مدنی و فعالان فرهنگی در بامیان برگزار گردید.

بامیان/ 18 دلو/ باختر

نشست هماهنگی میان نهاد های دولتی، رسانه‌ها، جامعه مدنی و فعالان فرهنگی، دیروز، توسط ریاست اطلاعات و فرهنگ بامیان با همکاری دفتر یوناما در سالون جلسات ریاست اطلاعات و فرهنگ بامیان برگزار گردید.

به گزارش آژانس باختر،این نشست با حضور  مولوی سیف الرحمن محمدی رییس اطلاعات و فرهنگ، مسوولان مطبوعاتی مقام ولایت و قوماندانی امنیه بامیان، نمایندگان دفتر یونما در بامیان، نمایندگان ادارات مربوطه، خبرنگاران، شعرا و فعالان مدنی تدویر یافته بود.

رییس اطلاعات و فرهنگ از فعالان رسانه‌یی و خبرنگاران خواست تا در راستای اطلاع رسانی منافع ملی را در نظر بگیرند و مشکلات موجود، دست آوردهای مهم و فعالیت‌های نیک امارت اسلامی را نیز نشر و پخش نمایند.

محمد علی دانش مسوول بخش حقوق بشر و جعفر رحیم مسوول مطبوعات دفتر یوناما در زون مناطق مرکزی نیز روی  میثاق های بین‌المللی و تعهدات دولت افغانستان در این مورد صحبت نموده افزودند که دفتر یوناما بیش از پنج دهه با همکاری و حمایت دولت افغانستان، جهت تحقق ارزشهای انسانی و حقوق بشری در این کشور فعالیت نموده بناءً لازم است تا تعهدات بین‌المللی توسط نهاد مربوطه در افغانستان عملی گردد.

در ادامه خبرنگاران و فعالان مدنی با بیان مشکلات و چالشهای موجود، روی هماهنگی های بیشتر و همکاری های لازم تاکید ورزیده بیان نمودند که ادارات مربوطه زمینه تطبیق قانون دست رسی به اطلاعات را فراهم نماید. خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا