سیاستاخبارامنیت

نشست کمیسیون تصفیۀ صفوف مجاهدین در ولایت بلخ دایر شد

شهر مزار شریف/ 16 عقرب/ باختر

مسوولان کمیسیون تصفیۀ صفوف امارت اسلامی افغانستان با هیئت همراه شان وارد بلخ شدند.

درمحفلی که به همین مناسبت با اشتراک مولوی قدرت الله ابوحمزه والی بلخ، رییس عمومی استخبارات و معاون کمیسیون تصفیۀ صفوف، رییس پولیس سرحدی و معاون کمیسیون تصفیۀ صفوف، مفتش عمومی وزارت دفاع ملی، قومندان قول اردوی مزارشریف، اعضای کمیسیون تصفیه، مسوولان ولایتی و مسوولان بخش های مختلف امنیتی برگزارشد، مولوی قدرت الله ابو حمزه از تلاش های همه جانبه مجاهدین امارت اسلامی و رهبری کمیسیون تصفیه ابراز قدردانی کرد و آنرا در راستای شفافیت در صفوف مجاهدین و تامین امنیت مهم و ارزنده خواند.

والی بلخ با اشاره به دلگی مشران و قومندانان نظامی گفت که هیچگاه کوشش نکنند تا افراد مفسد و استفاده جو را در صفوف خود جابجا کنند.

مولوی عبدالله غزنوی رییس عمومی استخبارات و معاون کمیسیون تصفیه، هدف اصلی کمیسیون تصفیه را احترام به رشادت و قربانی های مجاهدین عنوان کرد وگفت، ما تلاش می کنند تا آنعده افراد مفسد که در لباس مجاهدین باعث آزار و اذیت مردم می‌شوند، از صفوف خود دور سازند‌ .

وی از تمام مسوولان بخش های امنیتی تقاضا کرد تا با اعضای این کمیسیون همکار باشند.

دراخیر محفل الحاج مولوی لطیف الله حکیمی سرمفتش وزارت دفاع ملی کشور در حالی که از شکست نیروهای خارجی به رهبری امریکا و پیروزی مدبرانه نیروهای امارت اسلامی افغانستان یاد آوری کرد از مجاهدین امارت اسلامی خواست تا برای تأمین امنیت شهروندان و حفاظت از نظام شب وروز تلاش کنند.

سرمفتش وزارت دفاع ملی افزود: تمام اقوام ساکن در کشور با هم برادر اند و باید با همه مردم برخورد نیک و یکسان داشته باشید.

به گفتۀ وی، پیروان مذاهب شیعه و سنی و اهل هنود در افغانستان همانند اعضای یک خانواده در کنار هم زندگی می‌کنند و مجاهدین امارت اسلامی برای آنان زمینۀ زندگی آرام را فراهم کرده است.

حکیمی به تمام کارمندان خدمات ملکی اطمینان داد که بدون تشویش به وظایف شان حاضر باشند و مجاهدین امارت اسلامی امنیت آنان را تأمین می کند.

محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا