اخبارورزش

نظر محمد مطمئین: کمیته بین المللی المپیک کمک های تخنیکی و مالی خود را به کمیته ملی المپیک افغانستان ادامه میدهد

کابل، 29 سرطان، باختر
نظر محمد مطمئین رئیس کمیته ملی المپیک می گوید: کمیته بین المللی المپیک مثل سابق کمک های تخنیکی و مالی خود را به کمیته ملی المپیک افغانستان ادامه میدهد.
دفتر نشرات و اطلاعات ریاست کمیته ملی المپیک و تربیت بدنی امروز با نشر خبر نامه یی گفته است که هیات کمیته ملی المپیک‌ نتایج سفر قطر را با روئسا و مسئوولان فدراسیون ها شریک ساخت.
نظر محمد مطمئین که ریاست این هیت را بر عهده داشت نتایج دیدارهای رسمی شان را که در قطر با نماینده های کمیته بین المللی المپیک، شورای المپیک آسیا و سولیدارتی انجام داده بودند مثبت ارزیابی نموده تحقق آن را برای توسعه و انکشاف ورزش موثر و مثبت خواند.
او گفت: در این دیدارها توافق بر آن شد که کمیته ملی المپیک افغانستان ملزم به رعایت تمام اصول و قوانین کمیته بین المللی المپیک‌ می باشد۔
کمیته بین المللی المپیک مثل سابق کمک های تخنیکی و مالی خود را به کمیته ملی المپیک افغانستان ادامه میدهد۔ المپيك افغانستان بايد به تمام اقوام ، مرد و زن احترام داشته زمینه فعالیت های ورزشی را بدون تبعیض مساعدبسازد. كميته بين المللي المپيك بايد به ورزشكاران كه به خارج سفر ميكنند جهت أخذ ويزه همكاري نمايد.
بهزاد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا