اخبارجامعه

نقش امارت اسلامی در ایجاد حکومت داری خوب دراندرابها

پلخمری، 28ثور، باختر
با تامین امنیت لازم در بغلان بستر مناسب کار و فعالیت اقشار مختلف در ولسوالی بنوی اندراب بغلان فراهم گردیده است.
محمدامان یعقوبی رئیس انجمن زنبورداران دراندراب به اژانس باخترگفت که پس از پیروزی امارت اسلامی امنیت حتی در دور ترین قرا و قصبات ولسوالی بنو تامین شده است و مردم می توانند بدون کدام ترس و نگرانی به کار و فعالیت شان ادامه دهند.
وی گفت که پیش از این در اندرابها نسبت مشکلات امنیتی مانمی توانستیم صندوق های زنبورعسل را در جا های مناسب و دلخواه خود انتقال بدهیم.
وی افزود: با پیروزی امارت اسلامی و تامین امنیت در دور ترین قریه جات ولسوالی اندراب، مردم بدون کدام تشویش و نگرانی آزادانه از یک قریه به قریه دیگر رفت و آمد مینمایند.
در همین حال سیدعباس جوانی که پیشه کهنه دوزی در ولسوالی بنوی اندراب دارد با ابراز خرسندی از تامین امور امنیتی در اندراب خاطرنشان ساخت امنیت در اندرابها تامین است و مردم زندگی شباروزی شان را در فضای امنیت کامل پیش می برند.
مولوی اسدالله مصطفی هاشمی رئیس اطلاعات و فرهنگ بغلان از روحیه همکاری باشنده گان ولسوالی اندراب با امارت اسلامی اظهار قدرانی کرد و نقش این همکاری را در تامین امور امنیتی اندراب جهت ایجاد حکومت داری خوب اثر گذار خواند و اطمینان داد که مسئولان امارت اسلامی در بغلان از هیچ گونه تلاش در راستای تامین امنیت وفراهم ساختن شرایط مساعد زندگی به باشنده گان اندراب دریغ نخواهندکرد.
این اظهارات باشنده گان ولسوالی بنوی اندراب پیرامون اوضاع امنیتی اندرابها درحال صورت می گیرد که چندی قبل شماری از رسانه ها اخباری را مبنی بر موجودیت جنگ ونا امنی در اندراب پخش ونشرکردند که عاری از حقیقت است.
اکرم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا