فرهنگ

نمایشگاه آثارنقاشی، درقصردارالامان افتتاح شد

کابل /21 حوت/ باختر
به گرامیداشت از روز جهانی زن ، نمایشگاه آثارنقاشی جمیله سلطانی امروز درتالارقصر دارالامان کابل افتتاح شد .
به گزارش آژانس باختر: درمراسم افتتاح این نمایشگاه ، محمد اجمل شاه پور معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ ، رییس و اعضای سازمان اجتماعی آینده نگر و شمار زیادی از جوانان حضورداشتند.
دراین مراسم جمیله سلطانی استاد هنر نقاشی آموزشگاه  " هنرور" در مورد روز جهانی زن صحبت کرد و گفت که آثار نقاشی اش، بیشتر پیام آور وضعیت زنان رنج دیده کشور است .
بعد محمد اجمل شاه پور معین امورجوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ نیز درصحبت کرد وگفت که تجلیل از روز زن در حقیقت تبارز دادن هنر و توانایی زنان در عرصه های مختلف و دست آوردهای آنان است.
وی گفت که معینیت امورجوانان در تلاش است تا استعدادها و توانایی های جوانان را رونق بدهد و از آنان حمایت همه جانبه کند.
شاه پور علاوه کرد : " من باور دارم دختر خانم ها استعدادهای فراوانی دارند که نباید پنهان بماند و معینیت امور جوانان این را وظیفۀ خود می داند تا برای رشد و شگوفایی آنان از هیچ نوع تلاش دریغ نورزد."
معین امورجوانان افزود که خوشبختانه جوانان امروز در مقایسه به گذشته ها، به زیور علم و دانش نوین مزین شده اند و اگر فرصت برای شان داده شود، می توانند درروند های بزرگ ملی و از جمله روند صلح، سهم بارزی را ایفا کنند.
در این مراسم رییس سازمان اجتماعی آینده نگر  دررابطه به پیشینه و چگونگی  فعالیت این سازمان معلومات داد  و برهمکاری مشترک با معینیت امورجوانان تاکید کرد .  احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا