اخباراقتصاد

نمایشگاه مشترک جلال‌آباد – مزارشریف مورد استقبال در بلخ قرارگرفت

مزارشریف/ 12حمل/ باختر

شهروندان مزارشریف از راه‌اندازی نمایشگاه مشترک صنایع دستی و تولیدات زراعتی مزارشریف-جلال‌آباد در مزارشریف استقبال کردند.

به گزارش خبرنگارمحلی آژانس باختر؛ شیراحمد سپاهی‌زاده رییس اتاق‌های صنعت و تجارت بلخ، برگزاری نمایشگاه مشترک را در راستای تحکیم روابط میان باشند‌گان بلخ و ننگرهار، رشد اقتصادی و رونق تجارتی و حمایت از بخش خصوصی و تولیدات زراعتی یاد کرد.

نظیفه بارکزی، تولید کنندۀ صنایع دستی ننگرهار که در این نمایشگاه تولیدات دستی خود را به نمایش گذاشته است، از استقبال شهروندان مزارشریف از این نمایشگاه ستایش کرد و گفت که وی تولیدات چرمه‌دوزی زنان ننگرهاری را به نمایش گذاشته است.

عطامحمد ساهو، شهروند مزارشریف راه‌اندازی این نمایشگاه را برای بازاریابی محصولات زراعتی و تولیدات دستی داخلی فرصت‌ خوب بیان کرد و آن را در راستای به نمایش گذاشتن داشته‌های تولیدی و ایجاد روابط اجتماعی و فرهنگی باشندگان دو ولایت موثر خوان.

جمال ناصر مومند، کارمند مرکز رسانه یی باور در بلخ گفت که آن مرکز در ده غرفه تولیدات رسانه یی خود را به نمایش گذاشته است و راه اندازی نمایشگاه یادشده را برای تبلیغات رسانه یی و چاپی فرصت خوب خواند. 

سید محمد علی رفعت، رییس حکومتداری شهری شاروالی مزارشریف گفت که  این نخستین نمایشگاه مشترک مزارشریف-جلال‌آباد است که زیر نام خواهر شهری دو روز پیش در شهر مزارشریف آغاز شد و امروز پایان یافت. احمد نعیم دوستی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا