اقتصاد

نیازمندی مردم غور در بودجه سال مالی آینده در نظر گرفته می شود

کابل/24 سنبله/باختر
نشست مشورتی حکومت با مردم غور به منظور شمولیت نیازمندی ها و اولویت های شان در طرح بودجه ملی سال مالي آینده دیروز در مقر ولایت غور برگزار شد.
آژانس باختر به نقل از خبرنامه وزارت مالیه در این نشست، عبدالحبیب ځدران ،معین مالی وزارت مالیه گفت: "در طرح بودجه ملی سال مالی آینده در کنار برنامه های بزرگ ملی برای غور مبلغ ١٠٠،١٧ میلیون افغانی برای برنامه های کوچک و عام المنفعه در نظر گرفته شده است."
ځدران افزود: برنامه رهبری وزارت مالیه این است که نشست حکومت با مردم را در 15 ولایت دیگر نیز ادامه دهد تا بتوانیم ضروریات مردم را پیدا و شامل بودجه سال مالی 1400 کنیم.
معین مالی وزارت مالیه علاوه کرد که ما سقف تعیین شده را به اساس نفوس و میزان فقر در هر ولایت در نظر می گیریم و هدف از نشست مشورتی با مردم، سهیم سازی ایشان در روند بودجه سازی و تقویت حکومتداری محلی می باشد.
حبیب الله رادمنش معاون والی غور گفت که ما از ابتکار وزارت مالیه جهت دخیل ساختن مردم در روند بودجه سازی قدردانی می کنیم، مردم از طریق آن نیازمندی ها و اولویت های انکشافی شان را با حکومت شریک می کنند ."
وی افزود ، نیاز مندی مهم که ولایت غور دارد وصل اين ولایت به یکی از شهر های بزرگ است اعمار سرک و برق عمده ترین ضرورت این ولایت میباشد که به بخش های متذکره توجه شود.
نشست مشورتی حکومت با مردم غور در حالی برگزار می شود که باشندگان این ولایت در این اواخر چندین باراست که  دست به اعتراضات زدند و خواستار ایجاد پروژه های متوازن در آن ولایت شدند .نازیلا عزیزی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا