اخبارصحت

والی بلخ: برای ارائه خدمات صحی در کنار ریاست صحت عامه تلاش می کند

 مزارشریف/ 22جدی/ باختر

داکتر نجیب الله توانا امروز، به عنوان سرپرست صحت عامۀ بلخ به داکتران و کارمندان آن ریاست معرفی شد.

به گزارش آژانس باختر؛ درمحفلی که به همین مناسبت برگزارشد؛ مولوی قدرت الله ابوحمزه والی بلخ از کارکردهای رییس پشین قدر دانی کردوگفت: مولوی شیخ میر صدام در دوران جهاد و مبارزه نیز خدمات قابل قدری را به مجاهدین و مردم افغانستان انجام داده است و همچنان در مدت خدمت اش در این ریاست برای ارائه خدمات بهتر صحی تلاش های شبانه روزی را انجام داده است.

والی بلخ تغییر و تبدیل را در دولت یک اصل دانست وافزود: آنچه در امارت اسلامی مهم است مسوولیت، تعهد به مردم و جامعه می‌باشد، نه مقام و بست. والی بلخ افزود: در نظام امارت اسلامی مسوولیت یک اصل پنداشته می شود ودر نظام امارت اسلامی فساد، رشوت، خرید و فروش چوکی ها وجود ندارد و همه در برابر خدا، مردم و وجدان خویش مسوول اند و با تعهد اسلامی برای خدمت آماده اند.

مولوی شیخ میرصدام، رییس پشین ریاست صحت عامۀ بلخ در صحبتی از کاروفعالیت خود به حاضران معلومات داد و گفت که با رییس جدید صحت عامه همکار است.

سپس داکتر نجیب الله توانا سرپرست ریاست صحت عامۀ بلخ در صحبتی از حسن نیت مقامات امارت اسلامی، وزارت صحت عامه ومقام ولایت بلخ نسبت به گزینش خود به عنوان سرپرست صحت عامۀ بلخ تشکر کرد و گفت: با تمام توان در ارائه خدمات صحی، حفظ بهداشت ونظم بهتر در بخش های صحت عامه تلاش می کند.

محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا