سیاستاخبار

والی و معاون جدید مقام ولایت لوگر معرفی شدند

پل علم/ 19 عقرب/ باختر

حاجی مالی خان حقانی و مولوی انعام الله صلاح الدین به حیث والی و معاون جدید مقام ولایت لوگر معرفی شدند و به کار آغاز کردند.

به گزارش آژانس باختر،محفلی که بدین مناسبت در تالار جلسات مقام ولایت لوگر راه اندازی شده بود، در آن علاوه از مولوی نور جلال جلالی معین مالی واداری وزارت امور داخله، والی، معاون و قوماندان امنیه اسبق لوگر،  رییس دفتر وزارت امورداخله، روسای ادارات، عالمان دین، بزرگان و ده ها تن از مجاهدین امارت اسلامی نیز شرکت کرده بودند.

در آغاز محفل مولوی محمد علی جان احمد و مولوی محمد تائب حنیف والی و معاون اسبق لوگر در صحبت هایشان از همکاری، زحمات، قربانی های مجاهدین، ادارات و مردم لوگر قدردانی کردند و افزودند که لوگر خانۀ اتحاد و وحدت است

 معین مالی و اداری وزارت امور داخله از خدمات و تلاش های والی، معاون ولایت و قوماندان امنیه اسبق لوگر ستایش کردو به رهبری جدید این ولایت از بارگاه الله متعال خواهان توفیقات مزید در راستای خدمت به مردم گردید.

حاجی مالی خان حقانی والی جدید لوگر ضمن اتحاف دعا به ارواح شهدای راه آزادی و قدردانی از اعتماد رهبری امارت اسلامی افزود، این وطن به خدمت نیاز دارد با من دست همکاری بدهید تا همه یی ما مشترکآ با اخلاص کامل به مردم خود کار کرده آرمان های والای شهدا و یتیمان را برآورده سازیم.

او علاوه کرد که ما به خدمت مردم لوگر آمده ایم و خادم شان خواهیم بود، وی از آغاز کار کمیسیون تصفیه در صفوف مجاهدین امارت اسلامی افغانستان در این ولایت نیز خبر داد.

خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا