اخباراقتصاد

وزارت صنعت و تجارت از ایجاد سیستم تجارت آنلاین برای بانوان متشبث خبر داد

کابل ، 18 جوزا ، باختر
نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت در دیدار با شماری از اعضای اتاق تجارت و صنایع زنان زون غرب، از ایجاد سیستم “تجارت آنلاین” برای بانوان متشبث خبر داده است.
به گزارش آژانس باختر؛ در خبرنامه‌یی که امروز از سوی این وزارت منشتر شده، آمده است که در این دیدار نخست زنان متشبث زون غرب کشور، از سرپرست وزارت صنعت و تجارت خواسته‌اند که به خاطر رشد محصولات تولیدی آنان همکاری کند و زمینۀ بازاریابی محصولات شان را فراهم کند.
آنان هم‌چنان خواستار همکاری وزارت صنعت و تجارت در بخش کاهش مالیات، برگزاری نمایشگاه‌ها و توزیع زمین در پارک‌های صنعتی کشور برای زنان شده‌اند.
در همین‌حال، نورالدین عزیزی پس از شنیدن خواست‌ها و پیشنهادهای زنان متشبث، اطمینان داده است که امارت اسلامی افغانستان به خصوص وزارت صنعت و تجارت از فعالیت‌های زنان متشبث کشور حمایت می‌کند و برای شان زمینۀ فعالیت‌های تجاری را مساعد می‌سازد.
وی هم‌چنان از ایجاد سیستم “تجارت آنلاین” برای زنان متشبث که از سوی خود زنان مدیریت خواهد شد، خبر داده، گفته است که زنان پس از ایجاد این سیستم می‌توانند محصولات شان را به گونۀ آنلاین به جهان معرفی کنند.
عزیزی خاطر نشان کرده است که وزارت صنعت و تجارت در نظر دارد نمایشگاه‌های دایمی در پنج زون کشور را نیز برای زنان ایجاد کند.
از سویی هم، سرپرست وزارت صنعت و تجارت، از زنان متشبث و صنعت‌کار خواسته‌است که با گسترش فعالیت‌های شان در پرتو دین مبین اسلام و ارشادات حضرت محمد (ص) به زنان و خانواده‌های نیازمند زمینۀ کار را مساعد کنند.
گفتنی است نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت، اخیراً به منظور بررسی وضعیت صنعت‌کاران و سرمایه‌گذاران هرات، در رأس یک هیئت به آن ولایت سفر کرده است.وهاج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا