اخبارامنیت

وضعیت امنیتی ، تخار به حالت عادی برگشته است

شهر تالقان/ 7 سنبله / باختر

درنتیجۀ سعی وتلاش مسوولان ومجاهدان امارت اسلامی افغانستان در تخار، وضعیت امنیتی در هفده واحد اداری تخارنسبت به گذشته بهترشده است ودر این مدت هیچ گونه رویداد ضد امنیتی وجنایی رخ نداده است و باشندگان تخار درفضای امن به سر می برند.

به گزارش خبرنگار محلی آژانس باختر از شهر تالقان؛ وضعیت امنیتی ولسوالی های ورسج وفرخار که دراین اواخر نگرانی شماری از باشندگان تخار را بر انگیخته بود، تمام ساحات آن ولسوالی ها تحت ادارۀ مجاهدان در آمده است وهیچ گونه تهدید امنیتی متوجه مجاهدان ومردم نیست.

  کارو بار کسبه کاران ودکان داران شهر تالقان مرکز تخارو ولسوالی های تخار نسبت به گذشته رونق گرفته است و دکان ها وهوتل ها تا نیمه های شب به روی مسافران ومردم باز است .

همچنان اکثراداره های دولتی به رهبری مسوولان امارت اسلامی در تخار به خصوص معارف وصحت به کارآغاز کرده اند کارکنان اداره های ملکی ومعلمان به وظایف شان برگشتند و باشندگان تخار از عرضۀ خدمات مسولان امارت اسلامی وتلاش های آنان نیز قدردانی می کنند.

 برق وارداتی وآب شهر تالقان که در نتیجۀ جنگ ها قطع شده بود دوباره به اثر سعی وتلاش والی ومسوولان امارت اسلامی در تخار تامین شده است.

شاروالی شهرتالقان همچنان کار تنظیف شهر را آغاز کرده است وموانع کانکریتی ازپیاده روها وجاده برداشته شده است.

 همچنان رسانه های محلی تخار به خصوص رادیو صدای شریعت وتلویزیون ملی تخار به گونۀ عادی نشرات دارند .

م “حمیدی”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا