اخبارTOPتکنالوژی

پانزده پروژهٔ پیشنهادی شرکت افغان تلیکام مورد تائید قرار گرفت

کابل ، 12 جوزا، باختر
به منظور تائیدی 15 پروژۀ پیشنهادی شرکت “افغان تلیکام” و ارتقای ظرفیت شبکۀ “فایبر نوری” نشستی در تالار کنفرانس‌های ادارۀ امور برگزار شد.
بر اساس معلومات ریاست عمومی ادارۀ امور به آژانس باختر؛ در این نشست که به ریاست مولوی احمدجان احمدی رئیس عمومی ادارۀ امور امارت اسلامی افغانستان برگزار شد؛ نمایندگان وزارت‌های مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، مالیه، اقتصاد، صنعت و تجارت و شرکت‌های مخابراتی “افغان تلیکام” و “سلام” حضور داشتند.
در این نشست، رئیس عمومی ادارۀ امور بر ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تأکید کرد و گفت که به منظور ارائه خدمات بهتر و با کیفیت به مردم، لازم است پیشنهادهای شرکت مخابراتی “افغان تلیکام” بررسی و با توجه به امکانات مالی موجود، برای ارتقای ظرفیت این شبکه اقدام شود.
به گفتۀ منبع؛ در این نشست مسئولان شبکۀ مخابراتی “افغان تلیکام” ضمن تشریح 15 پروژه جهت ارتقای ظرفیت شبکۀ “فایبر نوری” و توضیح مشکلات شبکۀ مخابراتی “سلام”، خاطر نشان کردند که در حال حاضر دو شرکت خارجی حاضر است با نرخ مناسب امکانات لازم را برای ارتقای ظرفیت این شبکه فراهم کند.
در اخیر، اشتراک کنندگان نشست علاوه بر تائید پروژه‌های پیشنهاد شده، فیصله کردند که مسئولان این شرکت با در نظرداشت “استعجالیت” پروژه‌ها، موارد مهم را با شرکت‌های ارائه کنندۀ خدمات شریک کنند و گزارش نهایی آن‌را به ریاست عمومی ادارۀ امور بفرستند.
وهاج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا